پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
رئیس سازمان چای کشور گفت: با سازمان برنامه‌ و بودجه کشور انجام شده قرار است ۳۸ میلیارد تومان مطالبات چای‌کاران تا ۱۳ آبان ماه تسویه شود.

شعارسال: رئیس سازمان چای کشور گفت: با سازمان برنامه‌ و بودجه کشور انجام شده قرار است ۳۸ میلیارد تومان مطالبات چای‌کاران تا ۱۳ آبان ماه تسویه شود.

حبیب جهانساز در پاسخ به این سؤال که میزان بدهی به چای‌کاران به چه میزان است و چه زمانی تسویه خواهد شد گفت: کل بدهی دولت به چایکاران ۳۷ تا ۳۸ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان چای کشور گفت: طی هماهنگی که با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده، آنها قول دادند همه بدهی چایکاران قبل از ۱۳ آبان ماه تسویه شود.

به گفته جهانساز امسال بالغ بر ۱۱۲ هزار و ۷۳۶ تن برگ سبز چای به ارزش ۲۲۹ میلیارد تومان از چای‌کاران کشور خریداری شده که ۱۹۲ میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده و ۳۷ میلیارد تومان به چای‌کاران پرداخت نشده است.

به گزارش فارس، سالانه حدود ۱۱۰ هزار تن نیاز کشور به چای است، حدود ۲۲ درصد نیاز کشور از چای داخلی و بقیه از محل واردات تأمین می‌شود. سرانه مصرف چای در ایران ۱.۴ کیلوگرم است. هند بزرگ‌ترین مشتری ایران برای خرید چای محسوب می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی آگروفود نیوز، تاریخ انتشار: 6آبان 1397 ، کدخبر: 28135، www.agrofoodnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
این نوع برخورد، برخورد خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین