پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
رییس سازمان چای گفت: از آغاز فصل برداشت ۹۱ هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۱۷۸ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد.

شعار سال: حمد ولی روزبهان رییس سازمان چای با اشاره به آخرین وضع خرید تضمینی برگ سبز چای اظهار کرد: از آغاز فصل برداشت 91 هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر 178 میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد.

وی افزود: تا کنون 122 میلیارد و 337 میلیون تومان معادل 70 درصد بهای برگ سبز خریداری شده به حساب چایکاران واریز شد و مابقی پس از پرداخت وجوه از سازمان برنامه و بودجه و میزان سهم کارخانه ها پرداخت می شود.

به گفته روزبهان 41 درصد برگ سبز خریداری شده درجه یک و مابقی درجه دو است.

رییس سازمان چای از کاهش 20 درصدی تولید برگ سبز چای خبر داد و گفت: علی رغم افزایش کیفیت به سبب نبود شرایط مناسب آب و هوایی تولید برگ سبز چای با روند نزولی روبرو شد.

وی با اشاره به این که روند افزایش تولید برگ سبز چای نسبت به سال 94 ادامه دارد، بیان کرد: سال 95 از نظر میزان بارندگی یک سال استنثایی است که از نظر میزان تولید با هیچ سالی قابل قیاس نیست.

این مقام مسوول با بیان اینکه 150 کارخانه چای سازی مشغول خرید تضمینی برگ سبز چای هستند، افزود: تا به امروز میزان چای خشک استحصالی 20 هزار و 601 تن است.

رییس سازمان چای میزان تولید برگ سبز چای را پیش بینی کرد و گفت: در صورت مساعدت شرایط آب و هوایی میزان تولید برگ سبز چای به 100 تا 105 هزارتن و چای خشک 24 هزارتن خواهد رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 11 مهر 96، کد مطلب: 6263852، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین