پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض من اعتراض به شخص روحانی و یا از طرف گروه خاصی نبود بلکه بنده به آمارهایی که آقای روحانی اعلام کرد و خلاف واقع بود، اعتراض کردم که این موضوع باعث وقفه در صحبت‌های رئیس‌جمهور شد و لاریجانی به این مساله رسیدگی کرد.
شعار سال: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض من اعتراض به شخص روحانی و یا از طرف گروه خاصی نبود بلکه بنده به آمارهایی که آقای روحانی اعلام کرد و خلاف واقع بود، اعتراض کردم که این موضوع باعث وقفه در صحبت‌های رئیس‌جمهور شد و لاریجانی به این مساله رسیدگی کرد.

حسین مقصودی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، در خصوص برخی از اعتراضاتی که میان اظهارات روحانی در مجلس داشت اظهار داشت: اعتراضات من در زمان سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برای دفاع از وزرای پیشنهادی دولت، اعتراضات حزبی یا سیاسی نبوده و تنها به دنبال طرح خواسته های مردم بودم.

وی با بیان اینکه صحبت های من حرف های دل مردمی است در طول روز به ما می زنند عنوان کرد: آقای رئیس‌جمهور در زمان سخنرانی خود اعلام کرد که آموزش و پرورش کشورمان از رایگان‌ترین آموزش و پرورش‌های جهان است و رشد اشتغال در این دولت افزایش یافته است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اعتراض من اعتراض به شخص روحانی و یا از طرف گروه خاصی نبود بلکه بنده به آمارهایی که آقای روحانی اعلام کرد و خلاف واقع بود، اعتراض کردم که این موضوع باعث وقفه در صحبت‌های رئیس‌جمهور شد و لاریجانی به این مساله رسیدگی کرد.

مقصودی با تأکید بر اینکه چیزی که امروز روحانی می گفت با آنچه در واقعیت جامعه است بسیار فاصله دارد تأکید کرد: مشاوران آقای روحانی به وی آمار غلط می دهند و از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهیم پیش از اینکه آماری را اعلام کند از صحت و سقم آن یقین پیدا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 6 آبان 1397، کدخبر: 1422792 ، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
ای کاش اشتباه ایشان فقط به آمار های غلطی بود که ارائه می‌کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین