پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۷۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر یک نماینده به روحانی درباره واگذاری کیش به دولت چین را قرائت کرد.
شعارسال: علی اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول اسفند) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

**تذکر عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر به وزیر کشور، علی‌رغم پیگیری‌های مکرر مبنی بر حل مسئله تردد مردم صبور جزیره خاش و عدم صدور اسناد مالکیت نسبت به این مهم اقدام عاجل را خواستار هستیم.

**تذکر عباسعلی پوربافرانی به وزیر کشاورزی؛ علت افزایش بی‌رویه قیمت سویا و عدم نظارت.

**تذکر علی گلمرادی به وزیر کشور؛ ضرورت توجه و بررسی حوادث اخیر مخصوصاً تیراندازی و اخلال در نظم عمومی و برهم زدن آرامش مردم توسط افراد ناشناس در سطح شهرهای بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) و ایجاد رعب و وحشت در منطقه.

**تذکر احمد صفری به وزیر نفت؛ علت عدم اجرای مصوبه هیئت دولت برای اختصاص سهمیه صادرات سوخت برای مرزنشینان استان کرمانشاه چیست؟

**تذکر علی اسماعیلی به وزیر نیرو؛ عدم پیگیری پروژه آبرسانی به شهر سرخ‌رود و ۱۷ روستای محمودآباد و توقف سد سرخ‌رود با وجود پیمانکار.

**تذکر علی ابراهیمی نماینده شازند به وزیر کشاورزی؛ اقدام عاجل در خصوص تامین کود شیمیایی و اصلاح روش توزیع آن.

**تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم به رئیس‌جمهور؛ خواهشمند هستیم درباره واگذاری کیش به دولت چین تجدیدنظر کنید.

**تذکر سید حمایت میرزاده به وزیر نیرو؛ علت بی‌توجهی و عدم تعیین و تکلیف صدور حکم مدیران حوزه‌های مربوطه در استان اردبیل چیست؟

**تذکر امیر خجسته نماینده همدان به وزیر راه و شهرسازی؛ اجازه ندهید فرودگاه همدان که با ده‌ها میلیارد تومان تکمیل شده امروز با سوء‌مدیریت و عدم پیگیری برخی پروازها از جمله مشهد تعطیل شود و مردم در نزدیکی عید بلاتکلیف شوند.

**تذکر شکور پورحسین نماینده پارسآباد به وزیر راه و شهرسازی درباره برقراری سریع پرواز تهران - پارک‌آباد.

**تذکر علی جلیلی نماینده مراغه به وزیر کشور درباره عدم رعایت ضوابط انتصاب شهردار توسط وزارتخانه.

**تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ ثبت‌نام خودرو با قیمت پنج درصد زیر قیمت بازار که دلالان تعیین می‌کنند، نشان از ضعف و ناتوانی وزارت متبوع در مدیریت بازار و پیروی از دلالان خودرو است. معلوم نیست آن وزارتخانه باید بازار را مدیریت کند یا بازار و دلالان وزارتخانه را مدیریت کنند.

**تذکر علی وقفچی نماینده زنجان به وزیر اقتصاد؛ تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش و کارکنان وزارت بهداشت و درمان.

**تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به وزیر اقتصاد؛ چرا پس از کنترل قیمت شمش آلومینیوم در بازار بورس مجدداً قیمت این محصول رو به افزایش است و عرضه آن به دلیل نامشخص در حال کاهش است؟

**تذکر وحدتی به رئیس‌جمهور؛ دستور اکید و انقلابی و تدبیر لازم برای قطع و جلوگیری افزایش قیمت بازار ارز، کالا و خودرو.

**تذکر سیده حمیده زرآبادی به وزیر راه و شهرسازی؛ صدور دستور برای تسریع در واگذاری واحدهای مسکن مهر.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1397 ، کدخبر: 938705 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین