پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۶۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
خبرنگار صداوسیما توضیحاتی درباره برخورد فیزیکی علی دایی با او ارائه کرد.

شعار سال: مهدی ضیایی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این که علی دایی بدون دلیل با او به صورت فیزیکی برخورد کرده است، گفت: در پایان بازی بازیکنان با هم درگیری شدیدی داشتند و همدیگر را می‌زدند. من هم به آقای دایی گفتم شما چهره ورزشی هستی و اگر به رختکن بروی، بازیکنان هم از شما تبعیت می‌کنند. بعد از این حرف دایی به یک باره سیلی محکمی به صورت من زد.

او با ابراز تعجب از رفتار سرمربی سایپا، خاطرنشان کرد: من همیشه رابطه خوبی با دایی داشتم و تعجب می‌کنم چرا این کار را کرد. او در نشست خبری هم چنین رفتاری را تکذیب کرده است که باعث تعجب من است.

 بعد از اتمام دیدار پرسپولیس و سایپا، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس و سایپا با هم درگیر شدند که علی دایی نیز برای پایان دادن به این غائله وارد معرکه شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ن، تاریخ انتشار 6 آبان 97، کد مطلب: 97080502593، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هوادار فوتبال ایران
France
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
طرفداران رسانه ای این خبرنگار مظلوم نما چند روزه با قلمهاشون علی داییرو به خاک و خون کشیدن ،دیگه ضربه شمشیرم خورده بود جاش الان خوب شده بود چه برسه به سیلی که فقط با چشم برزخی تو فیلم دیده میشه،کوتاه هم نمیان، اردوغان قاتل خاشقچی رو ول کنه شما رسانه ای ها علی دایی رو ول نمیکنین، این همه کینه از کجا میاد ؟ دنیا دوروزه ،دیگه با قلماتون چند روزه سوراخ سوراخش کردین ،حالا آشتی کنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین