پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
معاون علوم و فناوری‌های نرم گفت: تفاوت پارک علوم و فناوری‌های نرم با دیگر پارک‌ها این است که این پارک به صورت تخصصی فعالیت دارد و برای اولین بار در کشور تاسیس شده است.

شعار سال: مهدی عباسی معاون علوم و فناوری‌های نرم در نشست اعلام برنامه‌های پارک علوم و فناوری‌های نرم که صبح امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد گفت: تفاوت پارک علوم و فناوری‌های نرم با دیگر پارک‌ها این است که این پارک به صورت تخصصی فعالیت دارد و برای اولین بار در کشور تاسیس شده است.

وی در خصوص مرکز شکوفا در این پارک اظهار کرد: مرکز شکوفا، مرکزی است که افراد علاقه‌مند به فعالیت های هنری در این پارک حضور می‌یابند و ایده‌های آن‌ها مطرح می‌شود و طی بررسی‌ها به آن‌ها اجازه مستقر شدن در پارک علوم و فناوری داده می‌شود.

عباسی در ادامه به مراحل حضور افراد در پارک علوم و فناوری اشاره کرد و گفت: افراد طی
دو مرحله می توانند به پارک علوم و فناوری های نرم وارد شوند . مرحله اول «نوآوری» که افراد باید از یک تا سه ماه با کلیات امور پارک آشنا شوند و بعد از آن به مرحله دوم «شکوفایی» وارد خواهند شد و در مراحل بعد نیز می توانند به مراکز رشد وارد می‌شوند.

عباسی در خصوص دوره کارآموزی افزود: یکی از مشکلات ما
و صنایع خلاق است و پارک علوم و فناوری‌های نرم برای اولین بار این دوره را در ۱۲۸ ساعت و هفت هفته برگزار خواهد کرد که این دوره شامل دروس نظری و عملی است که افراد تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به رایزنی با معاونت علمی ریاست جمهوری مسئولیت برگزاری این همایش به پارک علوم و فناوری واگذار شده و از همه علاقه‌مندان به شرکت در این همایش دعوت می‌شود.

هاشمی ، رییس دانشگاه علم و فرهنگ در ادامه توضیحاتی راجع همکاری دانشگاه علم وفرهنگ با جهاد دانشگاهی در این حوزه ارائه داد


جهاد دانشگاهی از پارک علوم و فناوری‌های نرم حمایت می‌کند و هدف جهاد دانشگاهی ایجاد وجه تمایزی بین دانشگاه‌ها در حوزه کارآفرینی است، دانشگاه علم و فرهنگ همکاری با جهاد دانشگاهی در راستای تحقق این هدف را دنبال می کند.


وی در ادامه گفت: باید دانشگاه‌ها به فارغ التحصیلان و نرخ بیکاری توجه بالایی داشته باشند که در این راستا دانشگاه علم و فرهنگ فعالیت‌هایی را انجام داده است.

هاشمی با اشاره به نرخ بیکاری در کشور خاطرنشان کرد: امروزه شاهد آن هستیم که بیکاری از مباحث مهم کشور است و امید است که ما نیز بتوانیم در حوزه کارآفرینی پیشرو باشیم و از ظرفیت‌های موجود کشور استفاده کنیم. همچنین دانشگاه علم و فرهنگ بنیاد کسب و کار را ایجاد کرده تا دانش آموختگان وارد بازار کار شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 5 آبان 97، شماره: 720158:www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
شعار گونه بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین