پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
طی مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی پروژه تجهیز و نوسازی در سطح ۸۰۰ هکتار اراضی کشاورزی شهرستان طبس به بهره برداری رسید.رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم بیان کرد: این پروژه آب و خاک با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

شعار سال: طی مراسمی صبح یکشنبه با حضور وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی پروژه تجهیز و نوسازی اراضی در سطح ۸۰۰ هکتار در شهرستان طبس به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم بیان کرد: این پروژه آب و خاک با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

غلامرضا قوسی ادامه داد: از این میزان ١٢٥ هکتار مربوط به روستای تشکانان و ٦٧٥ هکتار مربوط به اراضی زیر سطح کریت و نهرین است.

وی با اشاره به پروژه روستای تشکانان بیان کرد: این پروژه شامل ۱۲۵ هکتار عملیات تسطیح اراضی، ۹.۵ کیلومتر عملیات کانال و لوله و ۱۱.۵ کیلومتر عملیات احداث جاده بین مزارع است.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۳ شروع شده است، اظهار کرد: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه از محل صندوق توسعه ملی بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 20 آبان 97، کدخبر: 4454712، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین