پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
فرماندار ویژه طبس گفت: احداث انبار استراتژیک نهاده های کشاورزی و دامی یکی از نیازهای این شهرستان است.
شعار سال : مهدی طلایی مقدم ظهر یکشنبه در نشست وزیر جهاد کشاورزی با مسئولان خراسان جنوبی در شهرستان طبس بیان کرد: بخش اعظمی از عشایر استان در شهرستان طبس وجود داشته که در تامین امنیت نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی عشایر طبس بیان کرد: تامین علوفه مدت دار یکی از نیازهای این قشر بوده که خواستار تامین آن هستیم.

وی خواستار احداث انبار استراتژیک نهاده های کشاورزی و دامی شد و افزود: با توجه به زیرساخت هایی مانند فرودگاه و راه آهن در این شهرستان می طلبد در این قضیه ورود کنیم.

طلایی مقدم با اشاره به وجود مرکز پرورش ماهی تیلاپیلا بیان کرد: با توجه به پهنه های آب شور در دشت حلوان خواستار صدور مجوز مرکز تکثیر و پرورش ماهی تیلاپیا هستیم.

وی اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی نهرین و کریت را یکی از طرح های موفق دانست و اظهار کرد: این طرح در زیر دست سدهای نهرین و کریت انجام شده و سر دره بید هم ظرفیت خوبی برای اجرای این طرح وجود دارد.

فرماندار ویژه طبس با اشاره به ظرفیت طبس در پرورش شتر بیان کرد: طی چند سال گذشته ۹ هزار نفر شتر داشتیم که خشکسالی ها و عدم اقتصادی کردن شتر، جمعیت آن را کاهش داده است.

وی بیان کرد: قنات نهرین حیات طبس است که نیاز به کمک و اعتبارات صندوق توسعه ملی دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار :20آبان 97 ، کد خبر:4455272، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین