پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۴۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که در تامین مواد غذایی و محصولات کشاورزی به‌ویژه‌ کالاهای اساسی، هیچ مشکلی نداریم و انبارهای کشور از این محصولات پُر است.

شعار سال : معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که در تامین مواد غذایی و محصولات کشاورزی به‌ویژه‌ کالاهای اساسی، هیچ مشکلی نداریم و انبارهای کشور از این محصولات پُر است.

عبدالمهدی بخشنده ، اظهار کرد: برای تامین مواد غذایی از مبادی و کشورهای مختلفی استفاده می‌کنیم و در ماه‌های گذشته این مبادی متنوع‌تر و بیشتر شده است و مشکلی برای تامین محصولات کشاورزی و غذایی به ویژه‌ کالاهای اساسی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به این‌که هر محصولی را که خواستیم وارد کرده‌ایم و نیازهای ماه‌های آینده نیز تامین شده است، گفت‌: با توجه به همکاری‌های صورت گرفته بانک مرکزی و مجموعه دولت، کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، شکر و آن‌چه که به نهاده‌های تولید برای تولید گوشت سفید، گوشت قرمز و لبنیات مربوط است، به اندازه کافی خریداری و وارد شده است و این واردات با روش‌های به کار گرفته شده همچنان ادامه‌ دارد.

معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی ادامه‌ داد: مبادی ورودی برای تامین محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی، کشورهای مختلفی هستند که همکاری‌های خوبی با آنها داریم و به اندازه کافی نیازمان را تامین می‌کنیم. بنابراین هیچ نگرانی برای واردات و تامین این محصولات نداریم و نخواهیم داشت.

به گفته بخشنده، مجموعه دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای تامین نیازمندی‌های مردم در حوزه محصولات کشاورزی و مواد غذایی، همه تلاش خود را خواهند کرد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد چرا که در حال‌ حاضر انبارهای کشور از کالاهای اساسی با مصرف انسانی و نهاده‌های تولید در حوزه دام و طیور، پر است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران،تاریخ انتشار 21 آبان 97، کدخبر: 97082009747، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
ا.ف75
بعید هم نیست که این انبار اندوزی های اخیر که با نام احتکار شناخته شد دست خیلی از اقازاده ها بوده باشه برای خوش نام تر کردن دولت در مقابله با شرایط بحرانی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
م.آ75
اینکه این انبار ها تاکی پر خواهند ماند مهم و اینکه اگر پر است چرا گوجه کیلویی11تومن شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین