پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
فرایند انتخاب شهردار سوم فردا گام به وادی سوم میگذارد و اعضای محترم شورای شهر از میان راه یافتگان به این مرحله،دو نفر را بر می‌گزینند.

شعارسال: مجتبی بدیعی، عضو ارشد حزب اتحاد در یادداشتی نوشت: در۱۵ ماه گذشته «ابرشهر-پایتخت» تهران شاهد دو شهردار ناکام بوده است که هنوز بر مرکب مدیریت این شهر سوار نشده اند ،بناچار از آن به زیر کشیده شده اند.

اینک در آبانماه۱۳۹۷ در آستانه انتخاب سومین شهردار برای این «ابرشهر-پایتخت»بحران زده هستیم.

فرایند انتخاب شهردار سوم فردا گام به وادی سوم میگذارد و اعضای محترم شورای شهر از میان راه یافتگان به این مرحله،دو نفر را بر می‌گزینند.

آخرین اخبار موثق حاکی از آن است که آقای رسول کشت پور به لحاظ مدرکی شرایط احراز این مسئولیت را نداشته و باید گردونه رقابت را به نفع چهار نفر دیگر ترک نماید.

در میان چهار نفر باقیمانده، شرایط آقای سید کامل تقوی نژاد،متمایز از سه نفر دیگر است.

ایشان هم اکنون رییس سازمان امور مالیاتی کشور است و کارنامه ایشان نشان میدهد تجارب مدیریتی ایشان عموما در همین زمینه های مالی و اداری و بانکی و برنامه ای بوده است و کوچکترین نشانه ای از حداقل تجارب مدیریت شهری در هیچ سطحی در کارنامه مدیریتی ایشان دیده نمیشود.

اینجانب با تمام احترامی که برای ایشان و دوستان حامی ایشان در شورا قائل هستم و دست تک تکشان را میبوسم،بعنوان یک صاحب نظر اصلاح طلب در حوزه مدیریت شهری به صراحت و در اوج صداقت و دوستی اعلام میکنم:

دوستان به هر چه می‌پرستید قسمتان میدهم نه آقای تقوی نژاد را ضایع کنید و نه خودتان را، مدیریت «ابرشهر- پایتخت»تهران که به اندازه ۶ کلانشهر کشورجمعیت دارد و مسائلش حداقل ۱۰ برابر پیچیده تر است و نقطه اتصال ما با جهان خارج است،آزمایشگاه توان سنجی افراد نیست که هرکس را با خود همراه و همفکر و هم . . دیدیم بر مسند آن بگماریم.تک تک شما در رای خود بویژه در این برهه حساس مسئولید.

به گل نشستن مجدد مدیریت شهری پایتخت،دیگر هیچ آبرو و حیثیتی برای اصلاحات و اصلاح طلبان نخواهد گذاشت و چه بسا سرنوشت مجلس آینده و دولت آینده و شورای آینده را این انتخاب رقم خواهد زد. ما بیش از سرمایه مالی برای اداره شهر به سرمایه اجتماعی نیاز داریم.چوب حراج به آن نزنیم.

برادر کوچک شما مجتبی بدیعی ۱۹/ ۸ /۹۷

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 19آبان1397 ، کدخبر: 15413: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین