پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
محمد خزاعی رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی و معاون وزیر اقتصاد یکی از افرادی است که گفته می شود به دلیل بازنشستگی به زودی باید عطای حضور در وزارت اقتصاد را به لقایش ببخشد.

شعارسال: با نزدیک شدن به زمان اجرای قانون منع به کار گیری مدیران بازنشسته نام افراد مختلفی در رسانه‌ها مطرح می‌شود که از 22 آبان ماه باید صندلی خود را تحویل دهند. اما بین وزارتخانه‌های مختلف وزارت امور اقتصادی و دارایی یکی از وزارتخانه‌هایی است که حرف و حدیث‌های زیادی در مورد آن وجود دارد. وزارتخانه‌ای که با حضور فرهاد دژپسند بعد از چند ماه صاحب وزیر شده تا احتمال تغییرات در آن فزایش پیدا کند.

 محمد خزاعی رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی و معاون وزیر اقتصاد یکی از افرادی است که گفته می شود به دلیل بازنشستگی به زودی باید عطای حضور در وزارت اقتصاد را به لقایش ببخشد.

خزاعی که در دوره مدیریت خود در وزارت اقتصاد عملکرد بحث برانگیزی در سازمان سرمایه گذاری خارجی از خود ارائه داده در انتخابات آخر سال ۵۸ مجلس (دوره اول) در سن ۲۶ سالگی به عنوان نماینده رشت وارد مجلس شد و تا پایان دور دوم مجلس نمایندگی وی ادامه داشت. گرچه سوابق بیمه‌ای این مدیر 66 ساله در سازمان امور استخدامی و اداری به طور دقیق مشخص نیست، ولی برخی شنیده‌ها حاکیست که وی در سال 93 یک بار به دلیل بازنشستگی از وزارت اقتصاد استعفا داده بود که طیب‌نیا وزیر وقت اقتصاد استعفای وی را نپذیرفته بود. گفتنی است در دوران مدیریت خزاعی وی به طور میانگین موفق شد تنها سالانه 1.5 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب کند و در حوزه فاینانس هم اکثر قراردادهای فاینانسی دوره وی نیز لغو شد.

وی که دو سال پیش به دلیل بیماری، سکته شدیدی کرده بود یکی از افرادی است که به نظر می‌رسد باید جای خود را به یک مدیر جوان‌تر بدهد. باید دید فرهاد دژپسند وزیر جدید اقتصاد در اولین گام خود چه تصمیمی در مورد رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی می‌گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 20آبان 1397 ، کدخبر: 2115737،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
ع.ق74
چقدر قشنگ با یه قانون خوب میشه یه نفس تازه تو روح کشور دمید! زودتر خب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین