پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
اگر شما در مراحل اولیه راه‌اندازی استارتاپ قرار دارید، قطعاً می‌دانید که منابع مالی محدود هستند. همچنین اگر جریان‌های نقدی در مراحل اولیه کسب‌وکار شما آهسته باشند، این کاملاً منطقی است که شما بتوانید سرمایه خود را افزایش دهید تا بتوانید از این طریق دارایی خود را افزایش داده و موجب پیشرفت شرکت خود شوید.

شعارسال: در ادامه این مطلب سه راه برای افزایش سرمایه استارتاپ‌های نوپا را ارائه کرده‌ایم؛ با ما همراه باشید.

از وام‌های کوچک کسب‌وکار کمک بگیرید

اولین چالش برای صاحبان کسب‌وکار جدید، کمبود بودجه است. به طور معمول صاحبان کسب‌وکار تجربه کافی ندارند و نمی‌توانند از بانک‌های اصلی وام دریافت کنند.

اما ممکن است استارتاپ شما بتواند از وام‌های کوچک کسب‌وکار استفاده کند. این در واقع یک نوع تأمین مالی است که اغلب توسط شرکت‌های کوچک و تازه‌کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر شما کسب‌وکار مستقل خود را دارید و کمتر از 500 کارمند داشته باشید به همراه برخی شرایط دیگر، به احتمال زیاد شما واجد شرایط دریافت وام تجاری خواهید بود.

وام‌های کوچک کسب‌وکار منبع مهمی برای تأمین مالی در اقتصاد امروز هستند و بدون آن‌ها بسیاری از کسب‌وکارها از بین می‌روند.

اگر بخواهید کسب‌وکار کوچکتان از این بازه زمانی حساس به راحتی عبور کند، ممکن است یک وام کوچک کوچک فقط چیزی باشد که شما برای این منظور به آن نیاز دارید.

یک سرمایه‌گذار خصوصی پیدا کنید

این کار سخت می‌تواند انجام شود، اما یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های پرمنفعت برای استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذار خصوصی است که به تجارت کوچک شما کمک می‌کند و منابع مالی را برای استارتاپ یا گسترش سرمایه آن ارائه می‌دهد.

سرمایه‌گذار فرشته که همچنین به عنوان یک فرشته کسب‌وکار، سرمایه‌گذار غیررسمی، سرمایه‌گذار خصوصی از آن یاد می‌شود، یک فرد ثروتمند است که معمولاً در ازای بدهی‌های تبدیل شده یا حقوق مالکیت، سرمایه لازم را برای شروع کسب‌وکار فراهم می‌کند.

این سرمایه‌گذاران معمولاً صاحبان مشاغل یا دارایی‌های دیگری هستند که به دنبال تنوع بخشیدن به اوراق بهادار خود هستند. یک سرمایه‌گذار فرشته به سرعت می‌تواند منابع مالی شما را تأمین کند، اما باید بدانید که نرخ بازگشت یا همان میزان سود آن‌ها قابل توجه است.

بیشتر سرمایه‌گذاران فرشته معمولاً به دنبال بازگشت 25 درصد از سرمایه یا مقداری بیشتری از آن هستند.

یک هیئت از سرمایه‌گذاران ایجاد کنید

راه دیگری که به سرمایه‌گذار فرشته برای تأمین سرمایه موردنیاز استارتاپ شما شبیه است، ایجاد یک هیئت از سرمایه‌گذاران به جای تنها یک نفر است.

داشتن یک گروه کوچک از افرادی که مایل به سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار شما هستند، ممکن است بیشتر از سرمایه‌گذار فرشته کارآمد باشد و همچنین به رونق و گسترش ریسک و دارایی در مقایسه با یک نفر کمک بیشتری می‌کند که می‌تواند منجر به حرکت امن کسب‌وکار شما شود.

کلام آخر؛

راه‌های زیادی به منظور جمع‌آوری پول و سرمایه برای استارتاپ شما وجود دارد، فقط باید یکی از این موارد که برای شما مناسب‌تر است و نیازهای کسب‌وکار منحصربه‌فرد شما را تأمین می‌کند، پیدا کنید. امروز با یک وام تجاری کوچک یا سایر منابع مالی شروع کنید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بادیجی، تاریخ انتشار: 20آبان 1397 ، کدخبر: - : www.badigi.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
م.آ75
اینکه دولت شرایط تسهیل کننده رو برای استارت آپ های مختلف ایجاد کن از مهم ترین نکات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین