پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۷۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
به گفته مدیر مجموعه ورزشی آزادی این ورزشگاه به خاطر فینال لیگ قهرمانان آسیا متحمل خسارتی نشده اگرچه بی انضباطی تماشاگران ایرانی، ظاهر آن را کاملا آشفته و به هم ریخته کرده است.

شعار سال : فرهاد نیکوخصال  با یادآوری اینکه در بسیاری از مواقع و بعد از دیدارهای حساس و مهم، ورزشگاه آزادی به خاطر اقدامات برخی تماشاگران با آسیب و خسارت مواجه می شد، گفت: بابت لیگ قهرمانان آسیا و تکرار دوباره چنین اتفاقاتی، نگرانی هایی وجود داشت. به هر حال ورزشگاه آزادی با صرف هزینه های زیادی که به زودی اعلام خواهد شد، برای دیدار پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازسازی و بهسازی شد طوریکه با شرایطی ایده آل آماده میزبانی شد. حفظ این شرایط مستلزم همکاری تماشاگران بود که خوشبختانه وجود داشت.

وی ادامه داد: ظرفیت ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شد و این یعنی حجم بالای تماشاگران برای این بازی؛ حتی صدها تماشاگر هم نتوانستند وارد استادیوم یکصد هزار نفری شوند. برای این دستهتماشاگران در دو بخش ورودی درب غربی و شرقی ورزشگاه، تلویزیون های شهری نصب شده بود تا بتوانند جریان بازی را پیگیری کنند. این یعنی حجم بالای تماشاگرانی کهاز ساعت ها قبل از آغاز بازی در ورزشگاه حضور داشتند با این حال اما هیچ آسیب و خسارتی به هیچ بخشی وارد نشده است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: به هیچ یک از سازه های مجموعه ورزشی آزادی به خاطر برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا آسیب و خسارتی وارد نشداما مشکلی که به خاطر این بازی برای مان ایجاد شده مربوط به پاکسازی ورزشگاه است. متاسفانه جمعیت زیاد تماشاگرانی که به ورزشگاه آزادی آمدند، در حفظ نظم و پاکیزگی محیط هیچ همکاری با ما نداشتند طوریکه الان شاهد چهره ای آشفته، به هم ریخته و کثیف از ورزشگاه هستیم.

نیکوخصال با بیان اینکه جایگاه تماشاگران در تمام بخش های استادیوم و بسیاری دیگر از بخش های ورزشگاه که محل عبور و مرور تماشاگران بود، بعد از اتمام لیگ قهرمانان مملو از زباله بود، خاطرنشان کرد: از کل ورزشگاه فقط دو بخش را پاکیزه تحویل گرفتیم، یکی جایگاه مربوط به تماشاگران خانم و دیگری زون ۹ در طبقه دوم ورزشگاه که برای تماشاگران ژاپنی اختصاص داده شده بود. تماشاگرانی که در این دو جایگاه مستقر شده بودند، زباله ها را جمع آوری کرده بودند. از این بابت ممنون و قدردان آنها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه حجم زباله های رها شده در ورزشگاه آزادی بسیار بالاست و این اصلا در شان ورزش و جامعه ایران نیست، تصریح کرد: این در حالی است که در بخش های مختلف خروجی های ورزشگاه، سطل زباله تعبیه شده بود اما تماشاگران هیچ همکاری دراین زمینه نداشتند. انتظار ما این است که تماشاگران اصول اخلاقی که حفظ پاکیزی و نظم ورزشگاه یکی از آنها به حساب می آید را به طور کامل رعایت می کردند. به هر حال این اقدام غیراخلاقی آنها، فقط زحمت همکاران ما در بخش خدمات را خیلی بیشتر کرده است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه چهره بی نظم آزادی بعد از فینال را همچنان شاهد هستیم، گفت: بعد از فینال لیگ قهرمانان و به خاطر شرایط جوی، هنوز جمع آوری زباله ها از بخش های مختلف ورزشگاه به طور کامل انجام نشده است.

نیکوخصال در بخش دیگری از  با بیان اینکه قرار است نصب گیت در درب شرقی ورزشگاه آزادی نیز انجام شود، گفت: برای فینال لیگ قهرمانان آسیا، گیت گذاری فقط برای وردیه درب غربی انجام شد اما به زودی ورودیه درب شرقی هم مجهز به گیت می شود.

وی در این رابطه یادآور شد: این کار با توجه به اینترنتی شدن فروش بلیت انجام می شود. بارکد بلیت های خریداری شده توسط دستگاه های ریدر که کنار گیت ها نصب می شود، خوانده می شود سپس تماشاگران اجازه عبور از گیت ها را به دست می آورند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی همچنین تاکید کرد: ورزشگاه آزادی با ۳۹ روز کار دو شیفت و بعضا سه شیفت آماده فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. این کار با حمایت وزارت ورزش انجام شد. شخص وزیر ورزش طی این مدت حضور میدانیِ مستمر در ورزشگاه داشتو معاونان وی در بخش قهرمانی و بانوان هم بازدیدهایی داشتند. مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم تمام وقت پیگیر کارها بود. در مجموع تیم مدیریتی قوی آزادی را برای فینال آماده کرد.

فرهاد نیکوخصال تاکید کرد: چهره شایسته ای که از آزادی برای فینال لیگ قهرمانان وجود داشت را از این پس می توانید برای تمام دیدارهایی که در این ورزشگاه برگزار می شود را شاهد باشید. تلاش این است که آزادی به بهترین شکل ممکن نگهداری شود. البته که تماشاگران هم باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار 22 آبان 97، کدخبر: 4456560،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
نسبت به گذشته فرهنگ ورزشگاه رفتنمون خیلی بهتر شده ، حالا رفته رفته همین ایرادات هم از بین میره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
م.آ75
عدم فرهنگ سازی و خادم کار روی فرهنگ مردم از سن های من باعث بروز رفتارها ی بد اجتماعی میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
م.م77
کاش تماشگر های ایرانی هم فرهن ورزشگاه رفتن و از خارجی های یاد بگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین