پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
عضو فراکسیون بانوان مجلس هشتم تبدیل کردن مسائل حاشیه‌ای بانوان به مسائل اصلی حوزه زنان را توهین به شعور آنان دانست و اظهار داشت: برخی جریانات، موضوع ورود زنان به ورزشگاه را تبدیل به مسئله مرگ و زندگی خانم‌ها کرده‌اند.

شعار سال : زهره الهیان، عضو فراکسیون بانوان مجلس هشتم با انتقاد از تبدیل کردن مسائل حاشیه‌ای بانوان به مسائل اصلی حوزه زنان، آن را خیانت به جامعه بانوان دانست و اظهار داشت: مشاهده می‌شود از سوی برخی جریانات، موضوع ورود زنان به ورزشگاه در فضای مجازی و جامعه زنان تبدیل به مسئله مرگ و زندگی خانم‌ها شده است؛ اخیراً هم مشاهده شد که کلیپ‌هایی در این زمینه در فضای مجازی منتشر شد با این مضمون که خانم‌ها مسأله ورود به ورزشگاه را آرزوی زندگی‌شان و مسأله مرگ و زندگی می‌دانند.

الهیان با بیان اینکه این نوع القائات کاذب در میان جامعه زنان ایرانی در راستای فراموش شدن مطالبات اصلی بانوان است، اظهار داشت: در شرایط حاضر، دولت و معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری می‌بایست در قبال معضلات اساسی جامعه زنان پاسخگو باشند ولی متأسفانه مشاهده می‌شود که معضلات اصلی آن‌ها نادیده گرفته می‌شود و مسائل حاشیه‌ای مثل حضور در ورزشگاه که مطالبه اقلیتی از بانوان است تبدیل به مسأله روز و اصلی می‌شود.

نماینده اسبق مجلس ادامه داد: ظاهراً جامعه زنان ما معضل دیگری جز ورود به ورزشگاه ندارند کهمطالبات آن‌هااینگونه به فراموشی سپرده شده است.

وی مسائلی از قبیل معیشت زنان در شرایط نابه‌سامان اقتصادی، زنان سرپرست خانوار، ازدواج زنان و مقولات مربوط به سلامت بانوان را مسائل فراموش شده‌ این قشر از طرف مسئولین دانست و تصریح کرد: موضوعاتی مثل افزایش شیوع مواد مخدر در بین زنان و دختران که مستقیماً به سلامت جامعه زنان مرتبط است مسکوت گذاشته می‌شود و صرفاً مسأله ورود زنان به ورزشگاه سوژه اصلی روزنامه‌های زنجیره‌ای یک طیف خاص می‌شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب به حاشیه راندن مطالبات اصلی بانوان و برجسته کردن مطالبات فرعی را توهین به شعور جامعه زنان ایران دانست و اظهار داشت: جامعه زنان ایران به دنبال رشد و پیشرفتی است که بعد از انقلاب در همه زمینه‌ها مخصوصاً تحصیلات و حضور اجتماعی در عرصه‌های کلان مدیریتی به دست آورده است.

الهیان افزود: زنان ایرانی، فهم درستی از مطالبات خود دارند امّا جریانی خاص در تلاش است تا مسائل حاشیه‌ای را تبدیل به مسأله اصلی این قشر کند و این خدمت به زنان جامعه ما نیست؛ بلکه نوعی خیانت به شمار می‌آید.

نماینده اسبق مجلس، مطالبه زنان از دولت حول مسائل مهم مربوط به جامعه زنان را ضروری و حائز اهمیت دانست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار :22آبان 97 ، کد خبر:13970822000458، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
م.آ75
باید ببین که این افکار وتوهمات توسط کدوم جریانها به مرد م القا میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین