پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۱۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: دولت به‌ فکر حل مشکلات مردم باشد و به جای مباحث حاشیه‌ای و طرح برخی موضوعات مثل ورود زنان به ورزشگاه، مردم را سرگرم نکند

شعارسال:استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: دولت به‌ فکر حل مشکلات مردم باشد و به جای مباحث حاشیه‌ای و طرح برخی موضوعات مثل ورود زنان به ورزشگاه، مردم را سرگرم نکند.

 آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با توجه به تحولات منطقه‌ای گفت: در دنیایی که زندگی می‌کنیم باید این دنیا را بشناسیم. اگر حقیقت آن را نشناسیم کلاه سرمان می‌رود.

وی افزود: اگر فکر کنیم دنیایی است که حقوق بشر در آن حاکم است و شورای امنیت و سازمان مللی وجود دارد، این رقم فکر کردن برای ما گرفتاری ایجاد می‌کند و خطای بزرگی است. متأسفانه در دنیا دیکتاتوری وحشیانه‌ای حاکم است و ایران را مزاحم منافع خود می‌دانند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: آمریکا با قلدرمآبی ایران را تحریم کرده است و از کشورهای مختلف می‌خواهد که با ایران تعامل و ارتباطی نداشته باشند و هر کشوری در دنیا غیر از دستورات او انجام دهد، مجازات می‌کنند و این نشانه دیکتاتوری کامل جهان است. کشورهای دنیا نباید به این ذلت تن بدهند و اجازه دهند چنین قلدرمآبی در جهان حاکم شود و جلوی آمریکا بایستند. رئیس‌جمهور آمریکا حق ندارد دنیا را به‌عنوان برده خود فرض کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی یادآور شد: خوشبختانه برخی کشورها به مخالفت آمریکا به پا خاسته‌اند و روزی خواهد رسید که به این تهدیدها دیگر اعتنایی نخواهد شد اما اگر مردم دنیا دست‌به‌دست هم دهند، کسی نمی‌تواند به آن‌ها زورگویی انجام بدهد. الحمدلله با همه دیکتاتوری‌هایی که در جهان حاکم است، ایران از صحنه خارج نشده و نخواهد شد و اینکه برخی طرح مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند، کار اشتباهی است زیرا امکان مذاکره با یک دیکتاتوری وحشی وجود ندارد.

این مرجع تقلید تأکید کرد: امروز مذاکره با آمریکا معنایی ندارد. باید در چنین دنیای وحشی، قوی بشویم و مقابل زورگویان بایستیم.

وی در پایان سخنان خود به طرح ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اشاره کرد و ضمن انتقاد از این مسئله گفت: دولت به فکر حل مشکلات مردم باشد و به دنبال مباحث حاشیه‌ای نرود و با طرح برخی موضوعاتی مثل ورود زنان به ورزشگاه، مردم را سرگرم نکند.

رئیس‌جمهور روز گذشته در جلسه شورای‌عالی اجتماعی کشور پیشنهاد داد بخشی از استادیوم‌های ورزشی به بانوان اختصاص یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار23آبان97، کدخبر: 325651 ،www. ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
م.آ75
کاش مسئولین به حرف مراجع گوش میدادن واقعا مسئله مردم نان یا ورزشگاه اصلا کی این دو کنار هم قرار داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
0
م.م77
کاش همه یمراجع با صدای رسا مطالبات مردم رو فریاد بزنن بر سر دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین