پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید از تامین منابع برای بودجه سال 98 اطمینان حاصل کرد چرا که این کار سخت‌تر خواهد بود.عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بودجه سال 97 تصمیم گرفتیم که ۱۱۱ هزار میلیارد تومان از مالیات درآمد داشته باشیم و ١٠۵ میلیارد تومان نیز از فروش نفت درآمد کسب کنیم، این سوال وجود دارد که آیا با تغییر شرایط اقتصادی کشور توانستیم به این منابع درآمدی در سال 97 دست پیدا کنیم تا بر اساس آن برای فعالیت های اقتصادی سال آینده برنامه ریزی کنیم؟وی تاکید کرد: البته سازمان برنامه و بودجه کل کشور در این زمینه اقدامات لازم را دارد، به هر حال باید احتمال تحقق درآمدها با واقعیت ها وابسته باشد و بر اساس وضع موجود در بازار ، تغییراتی را در بودجه 98 اعمال کند. در هر صورت رویکرد دولت و سازمان برنامه و بودجه باید به بودجه تنظیم آن بر اساس ساختارها و واقعیت های امروز کشور باشد.

شعار سالعلی اصغر یوسف نژاد با تاکید بر اینکه بودجه سال ۹۸ باید متفاوت از بودجه سنوات گذشته باشد ادامه داد: با توجه به تغییرات متعددی که در فضای اقتصادی کشور رخ داده است باید در بودجه سال 98 از تامین منایع اطمینان حاصل شود، این امر به نسبت سال های گذشته سخت ترخواهد بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بودجه سال 97 تصمیم گرفتیم که ۱۱۱ هزار میلیارد تومان از مالیات درآمد داشته باشیم و ١٠۵ میلیارد تومان نیز از فروش نفت درآمد کسب کنیم، این سوال وجود دارد که آیا با تغییر شرایط اقتصادی کشور توانستیم به این منابع درآمدی در سال 97 دست پیدا کنیم تا بر اساس آن برای فعالیت های اقتصادی سال آینده برنامه ریزی کنیم؟

نماینده مردم ساری در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متناسب با عملکرد دولت در اجرای بودجه سنوات 95، 96 و 97 بودجه سال 98 تدوین می شود، ادامه داد: با توجه به اعمال تحریم های نفتی، فروش نفت و درآمد نفتی کشور با سختی انجام می شود، باید برآورد شود اعداد و ارقامی که برای درآمد نفتی در نظر گرفته می شود قابل تحقق است یا خیر.

وی تاکید کرد: البته سازمان برنامه و بودجه کل کشور در این زمینه اقدامات لازم را دارد، به هر حال باید احتمال تحقق درآمدها با واقعیت ها وابسته باشد و بر اساس وضع موجود در بازار ، تغییراتی را در بودجه 98 اعمال کند. در هر صورت رویکرد دولت و سازمان برنامه و بودجه باید به بودجه تنظیم آن بر اساس ساختارها و واقعیت های امروز کشور باشد.

ورود رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی به منظور تقدیم لایحه بودجه 97

این عضو هیات رئیسه مجلس از زمان تحویل لایحه بودجه سنواتی به مجلس گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس دولت باید ۱۵ آذرماه لایحه بودجه سال ۹۸ را تقدیم مجلس کند این موضوع قانون است و اینکه دولت می تواند یا خیر ارتباطی به قانون ندارد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ما انتظار داریم که دولت دراین زمان لایحه را تقدیم کند هرچند که حسن روحانی رئیس جمهور به این موضوع که هر سال در زمان مقرر لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرده است، افتخار می کند و به نظر می رسد امسال نیز سر زمان قانونی لایحه به مجلس بیاید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبروان تاریخ انتشار 25 آبان 97، کدخبر: 20291077، www.khabarone.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
م.م77
از الان باید به فکر تامین بودجه باشن برای در سال 98
مطمئنا با تحریم ها کارمون سخت تر خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین