پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
جوک گفت و اطمینان داد دلار از 4750 تومان بالاتر نمی رود هرچند که دلارتا 18 هزار تومان رفت و حالا 11400 تومان است.

شعارسال:جوک گفت و اطمینان داد دلار از 4750 تومان بالاتر نمی رود هرچند که دلارتا 18 هزار تومان رفت و حالا 11400 تومان است.

محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

یک روز جوک گفت و گفت "معیار تورم، جیب مردم است، نه آمارها؛ چنان رونقی به اقتصاد بدهیم که آن سرش ناپیدا؛ مردم اصلا بی نیاز شوند از پول ناچیز یارانه"

یک روز جوک گفت و کلید نشان داد.

روز دیگر، جوک گفت و به خدا پناه بر از بستن دهان منتقدان، اما چون فحش خور منتقدان مَلَس بود، تا توانست ناسزا بار آنها کرد و یارانه مطبوعاتشان را قطع کرد و کارشان را برای توقیف و تحدید، به دادگاه و هیئت نظارت بر مطبوعات حوالت داد.

جوک گفت و اطمینان داد دلار از 4750 تومان بالاتر نمی رود هرچند که دلارتا 18 هزار تومان رفت و حالا 11400 تومان است.

جوک گفت و گفت "برجام فتح الفتوح و پیروزی بر ابرقدرت ها بود؛ سه گل زدیم و دو گل خوردیم، خود آنها می گویند ایران سر ما کلاه گذاشت".

چند وقت بعد، همان جوک را دستکاری کرد و با تغییر ورژن گفت "برجام را مگر ما آوردیم؛ برجام را خدا آورد. ما کجا گفتیم همه تحریم ها می رود و گشایش اقتصادی می شود؟ ما گفتیم اگر برجام نبود، جنگ می شد؛ همین!".

این قدر خوش قریحه بود و مردم نمی دانستند؟! آن قدر جوک گفته که مردم روده بُر شده اند و نمی دانند چه کار کنند با این همه اوقات فان و فانتزی که با استندآپ کمدی های ایشان ساخته شده.

از شدت خنده، اشک مردم درآمده. استراحتی هم نمی دهند تا مردم نفسی تازه کنند، بعدا دوباره شروع کنند به جوک گفتن و خنداندن دوباره خلق خدا. خنداننده های دیگر، ول معطلند که با وجود ایشان، همچنان عرض اندام می کنند.

یاد دهباشی افتادم که می گفت فلانی در تبلیغات 92 همان نقش هایی را که می نوشتیم، با تغییراتی بازی می کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار15آذر 97،کدخبر: 917125،www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین