پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۶۹۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
وظیفه یک معلم نگاه درست به جامعه، دادن درس حق خواهی و حق طلبی به دانش آموزان، استمرار تا رسیدن به خواسته، درک درست از اوضاع مردم، و همچنین به حرکت در آوردن جامعه به سمت ایده آل ها است. و اگر هر معلمی نتواند به این درجه برسد نمی‌تواند نام خود را معلم بگذارد. لذا معلمان این بار با دیدن اوضاع بد معیشت خود و جامعه، مدارس تخریبی و نا امن، فقر مطلق مدارس، عدم توجه دولت و حاکمیت به تمامی مقوله های آموزشی و تربیتی و... تکلیف را بر خود واجب دیدند تا صدای حق خواهی خود و جامعه ای که در آن زندگی می‌کنند را به گوش دولت، مجلس و حاکمیت برسانند.
شعار سال : در تاریخ های ۲۲ و ۲۳ مهرماه و همچنین آبان‌ماه امسال، معلمان دست به اعتصاب سراسری در اعتراض به عدم توجه مسئولان و کار به دستان کشور به مدارس، معلمان و دانش آموزان زدند که بازتاب های داخلی و خارجی زیادی داشت. از جمله اینکه بسیاری از گروه ها و احزاب داخلی و خارجی با سوءاستفاده از این اعتصاب سراسری خواستند حرکت حق خواهانه معلمان را به نفع خود مصادره نمایند. که باید گفت معلمان کشور تحت قوانین جمهوری اسلامی و بنا بر اوضاع بد معیشتی خود، جامعه و دانش آموزان شان و همچنین اوضاع وخیم آموزش در مدارس، پولی شدن آموزش، فشار کمرشکن اقتصادی بر کل جامعه، و... که همگان بر آن واقف هستند دست به اعتصاب و اعتراض زده اند و از هیچ جایی فرمان یا دستور نمی‌گیرند.
وظیفه یک معلم نگاه درست به جامعه، دادن درس حق خواهی و حق طلبی به دانش آموزان، استمرار تا رسیدن به خواسته، درک درست از اوضاع مردم، و همچنین به حرکت در آوردن جامعه به سمت ایده آل ها است. و اگر هر معلمی نتواند به این درجه برسد نمی‌تواند نام خود را معلم بگذارد.
لذا معلمان این بار با دیدن اوضاع بد معیشت خود و جامعه، مدارس تخریبی و نا امن، فقر مطلق مدارس، عدم توجه دولت و حاکمیت به تمامی مقوله های آموزشی و تربیتی و... تکلیف را بر خود واجب دیدند تا صدای حق خواهی خود و جامعه ای که در آن زندگی می‌کنند را به گوش دولت، مجلس و حاکمیت برسانند. مع الوصف هر فرد، گروه، حزب، جناح داخلی و خارجی و هر رسانه پوزسیون و اپوزسیونی که قصد سوار شدن بر این موج را دارد آگاه باشد که آب در هاون می‌کوبد و زیره به کرمان می‌برد.
معلمان کاملا آگاه به مسائل روز جامعه هستند و خود را ابزار تحقق اهداف هیچ یک از این افراد و گروه ها نکرده و نمی‌کنند.
مسئولین نیز بجای بهانه آوردن و برچسب زدن به اینگونه حرکات، کمی به خودشان بیایند و تا جامعه بیشتر از این به قهقرا نرفته است فکری اساسی به حال مردم، معلمان، کارمندان و خلاصه کل جامعه نمایند. چون ریسمان جامعه وقتی پاره شود دیگره گره زدن آن از محالات خواهد بود.

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال اخبار فرهنگیان
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
س.ح75
باید هم همینطور باشه چون رسالت معلمها اموزش به همه است با هر نظر و عقیده ای که باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین