پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
مرکز تحقیقات مشترک اروپا گزارش جدیدی منتشر کرده است که در آن راه حلهای ارزان قیمت و سودآور برای کاهش انتشار متان در بخشهای انرژی، ضایعات و کشاورزی ارائه شده است.
شعار سال : مرکز تحقیقات مشترک اروپا گزارش جدیدی منتشر کرده است که در آن راه حل های ارزان قیمت و سودآور برای کاهش انتشار متان در بخش های انرژی، ضایعات و کشاورزی ارائه شده است.

گاز متان یکی آلاینده های هواست که سبب تولید ازن با اثرات جدی برای سلامتی و محیط زیست میشود. ٦٠ درصد از کل انتشارات متان مربوط به بخشهای انرژی، ضایعات و کشاورزی میشود. اجراي سیاستهای کاهش انتشار متان در این سه بخش منجر به کاهش قابل توجه انتشار این گاز خواهد شد.

متان (CH4) از اجزاء اصلی گاز طبیعی و پس از دی اکسیدکربن (CO2) دومین گاز مهم گلخانه ای است و انتشار آن منجر به تشکیل گاز ازن می شود. ازن اثرات مضر بر روی انسان ها، اکوسیستم ها و بهره وری کشاورزی دارد. ازن بعنوان «عامل اقلیمی کوتاه-مدت» نیز نامیده می شود. این عنوان به آلاینده هایی داده میشود که مدت زمان باقی ماندن آنها در اتمسفر بسیار کوتاهتر از دی اکسیدکربن است ولی پتانسیل آنها در گرمایش اتمسفر بسیار بالا است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین