پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام خشکیدن دریاچه شیرابه قدیمی سایت کهریزک عنوان کرد: تنها دریاچه کشور که خشکیدن آن باعث خوشحالی کارشناسان و دوستداران محیط زیست در کشور شد دریاچه شیرابه است.

شعار سال: مصطفی سرمدی در حاشیه بازدید از مجتمع پردازش و دفع پسماندهای آراد، گفت: دریاچه شیرابه به مساحت تقریبی 20 هکتاری سایت کهریزک شهرداری تهران بود که با همت سازمان پسماند شهرداری تهران خشک شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با این اقدام مهم، ضمن جلوگیری از انتشار بو، از نشت آلودگی به منابع آب های سطحی و اراضی مجاور و بناهای موجود در همسایگی سایت مذکور جلوگیری بعمل آمد.

بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات)،سرمدی در ادامه از بازدید خط کمپوست، سامانه تصفیه شیرابه، نیروگاه ریجکت سوز و محل دفن پسماندهای پزشکی در سایت فوق خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با ارتقای سایت مذکور و استفاده از فن آوری های نوین مانند سامانه های سوز و اجرای طرح های استحصال گاز متان و غیره شاهد رشد اقتصاد کم کربن و جلوگیری از انتشار گازهای گل خانه ای نیز باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 17 مرداد 95 ، کد مطلب: 95050110503: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین