پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش‌ها از جمعه تا صبح شنبه در ایستگاه کوهرنگ و شهر چلگرد 53 میلی‌متر باران و 18 سانتی‌متر برف بوده است.

شعار سال: مهرداد قطره شنبه با اشاره به اینکه بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری از بعدازظهر روز گذشته از کوهرنگ آغاز شد، اظهار داشت: بارش‌ها از دیروز تا صبح امروز در ایستگاه کوهرنگ و شهر چلگرد 53 میلی‌متر باران و 18 سانتی‌متر برف بوده است.

وی افزود: میزان بارش‌ها از روز گذشته تا صبح امروز در ایستگاه شهرکرد یک میلی‌متر، بروجن دو میلی‌متر، لردگان 47 میلی‌متر، سامان چهار میلی‌متر، بلداجی هشت میلی‌متر، دزک 16 میلی‌متر، مالخلیفه 40 میلی‌متر، فارسان شش میلی‌متر، اردل 22 میلی‌متر و بن سه میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میانگین بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در چهارمحال و بختیاری 142 میلی‌متر بوده است، اضافه کرد: میانگین بارش‌ها در مدت مشابه میانگین بلند مدت 82 میلی‌متر و در مدت مشابه سال گذشته 24 میلی‌متر بود؛ میزان بارندگی استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه میانگین بلندمدت 73 درصد افزایش داشته است.

قطره با اشاره به اینکه این سامانه بارشی صبح امروز منطقه را ترک خواهد کرد، ادامه داد: میزان بارش‌ها در گردنه‌ها و ارتفاعات استان به 25 سانتی‌متر می‌رسدمعاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری به رانندگان توصیه کرد؛ هنگام تردد از مناطق کوهستانی زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه با افزایش ابر و وزش باد دمای هوای استان افزایش یافته است، گفت: دمای هوای شهرکرد صبح امروز دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.

قطره افزود: دمای هوای استان با خروج سامانه بارشی از روز سه‌شنبه دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 3 آذر 97، کد مطلب: 13970903000344، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین