پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در استان 48 میلی‌متر گزارش شده است، گفت: میزان بارش‌ها در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و نسبت به میانگین بلندمدت 80 درصد کاهش یافته است.

شعارسال: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در استان 48 میلی‌متر گزارش شده است، گفت: میزان بارش‌ها در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و نسبت به میانگین بلندمدت 80 درصد کاهش یافته است.

مهرداد قطره با اعلام این خبر، اظهار کرد: میانگین بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 104 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 85 درصد کاهش بارش وجود دارد.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ بوده که میانگین ارتفاع برف در چلگرد به 10 سانتی‌متر رسیده است، در صورتی که باید میانگین ارتفاع برف در این شهرستان به 60 سانتی‌متر می‌رسید و در سایر نقاط استان بارش‌ها قابل ملاحظه نبوده است.

قطره با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان و کاهش یک تا دو درجهای دمای هوای استان تا پایان هفته جاری، تصریح کرد: امروز صبح دمای هوای شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده که سردترین مرکز استان کشور گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود از اواخر روز جمعه سامانه بارشی جدید وارد استان شود که با توجه به پیش‌بینی‌ها، این سامانه تا روز یک‌شنبه در استان فعال خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 دی 1396، کدخبر: 96101306775، www.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین