پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۷۱۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
نامه اخیر حجت‌الاسلام خسروپناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران به مدیر کل آموزش و پرورش استان قم برای سپردن سمت مدیریتی به خواهرش و انتصاب پسر وزیر کشور به عنوان مشاورجوان وزیر اقتصاد سبب شد تا طیف گسترده‌ای از مخاطبان فضای مجازی از این اقدامات انتقاد کنند.داستان ژن خوب‌ها ارتباطی به دیروز و امروز ندارد. آفت اختصاصی ایران هم نیست و بجز کشور‌های در حال توسعه که اتفاق عادی در آنهاست، در کشور‌های توسعه یافته هم به نسبت کم و زیاد هست.
شعار سال : نامه اخیر حجت‌الاسلام خسروپناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران به مدیر کل آموزش و پرورش استان قم برای سپردن سمت مدیریتی به خواهرش و انتصاب پسر وزیر کشور به عنوان مشاورجوان وزیر اقتصاد سبب شد تا طیف گسترده‌ای از مخاطبان فضای مجازی از این اقدامات انتقاد کنند.

داستان ژن خوب‌ها ارتباطی به دیروز و امروز ندارد. آفت اختصاصی ایران هم نیست و بجز کشور‌های در حال توسعه که اتفاق عادی در آنهاست، در کشور‌های توسعه یافته هم به نسبت کم و زیاد هست.


**واکنش دهباشی به نامه سفارش همشیره:



**واکنش مدیر روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نامه درخواست پارتی بازی:


نظری در توییتر نوشت:

جناب شیخ الاسلام
 با سلام و تبریک ولادت پیامبری که مانند مردم عادی زندگی می کرد. لطفا اگر نامه منتشره استاد خسروپناه صحت دارد، بفرمایید مانند سایرین از طریق روال قانونی مسیر انتقال را طی کنند تا حق معلمانی که برادر و عمه و خاله ای در قدرت ندارند، ضایع نشود.
 ارادتمند مرتضی نظری


گله مندی مردم از رفتار‌های برخی مسئولان برکسی پوشیده نیست. رفتار این دسته سبب شده عملکرد غیررانتی و شایسته سالار بسیاری دیگر هم زیرسوال برود و هنگامی که در تاکسی و مترو بحثی می‌شود برخی بگویند: «همه» شان همینند. رفتار رانتی و حمایت خاص و ویژه خواری ژن‌های خوب کمکی به انقلاب و اعتماد مردم نمی‌کند و بیشتر از هرکس خود آن مسئولان را از چشم و دل مردم می‌اندازد

اختصاصی پایگاه خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین