پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۸۱۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
مرتضی نظری، رییس سابق مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش که در یک و نیم سال اخیر گفتمان سازی در راستای تحول در نظام تعلیم و تربیت ایران را دستور کار اصلی این مرکز قرار داده بود چند روز قبل از این مسوولیت کنار رفت.

شعار سال: هر چند ادغام دفتر وزارتي و روابط عمومي علت اداري اين موضوع عنوان شده ولي در ماه هاي اخير فشارهاي سنگيني از بيرون وزارتخانه براي کنار گذاشتن مرتضي نظري وجود داشت.
نظري امروز با انتشار پيامي ضمن خداحافظي از روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش از اهالي رسانه، روابط عمومي و فرهنگيان کشور قدرداني کرد:

همراهي و همكاري صميمانه با شما فرهیختگان در يك و نيم سالِ پرفراز و نشيب آموزش و پرورش، فرصت مغتنمي براي آموختن و تجربه اندوزي بنده بود.

هر چند ادغام دفتر وزارتی و روابط عمومی علت اداری این موضوع عنوان شده ولی در ماه های اخیر فشارهای سنگینی از بیرون وزارتخانه برای کنار گذاشتن مرتضی نظری وجود داشت.

نظری امروز با انتشار پیامی ضمن خداحافظی از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از اهالی رسانه، روابط عمومی و فرهنگیان کشور قدردانی کرد:

به نام خداوند جان و خرد

دوستان گرانقدر روابط عمومي
‌اهالی ارجمند رسانه و ارتباطات
مديران و معلمان فکور آموزش و پرورش

با تقدیم سلام

اكنون كه مركز اطلاع رسانی و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش و اداره كل دفتر وزارتي ادغام شده است، ‌به رسم قدرشناسي به عرض مي رسانم هرجاكه توفيقاتي در عرصه ارتباطات و رسانه در پهنه آموزش و پرورش كشور به دست آمد، نتیجه تلاش صادقانه و روشنگرانه كارشناسان و مديران روابط عمومي آموزش و پرورش ستادي و استاني و همراهي و دلسوزي ارزشمند خبرنگاران و مديران گرامي رسانه ها بوده است.

در اين مدت به موازات انجام کار حرفه ای ارتباطی_رسانه ای، تمام تلاش و حساسيت ما بر آن بود كه نگاه جامعه را به ظرفیت های انسانی و سرمایه های درونی و ارزشمند خانواده بزرگ آموزش و پرورش معطوف سازیم و با نخبگان و حوزه عمومی بر سر یک معیار توسعه ای به اشتراک نظر برسیم که تقویت معلم و مدرسه، تقویت امروز و فردای ایران عزیز است.

همراهي و همكاري صميمانه با شما فرهیختگان در يك و نيم سالِ پرفراز و نشيب آموزش و پرورش، فرصت مغتنمي براي آموختن و تجربه اندوزي بنده بود.

ضمن تشکر از اعتماد وزیر محترم در این مدت و همراهی مدیران ارشد ستادی و استانی به ویژه تلاشگران صدیق روابط عمومی، بر خود فرض می دانم تا متواضعانه از تلاش روشنگرانه تمامي خبرنگاران، فعالان فضاي مجازي، مديران رسانه ها و نويسندگان فرهنگي که در پاسداشت اخلاق، آزادي بيان و ارتقاي جایگاه آموزش و پرورش در ميان گفتمان هاي رايج جامعه و نيز دفاع ازمنزلت و حقوق و منافع معلمان و دانش آموزان کوشش کردند، سپاسگزاری نمایم.

با احترام فراوان مرتضی نظری

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ 17 دی 97، کد مطلب: 648364:www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین