پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۷۲۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: ان‌شاءالله با مجموعه برنامه ها و تمهیداتی که پیش بینی شده، قرار است دانشگاه آزاد اسلامی به انتخاب اول داوطلبان تبدیل شود. برای رسیدن به این هدف برنامه ای جامع از نظر ارتقاء وضعیت و اجرای طرح آمایش و بسیاری از موضوعات کیفی دیگر تهیه شده است.

شعار سالعلیرضا رهایی در خصوص افزایش ظرفیت دوره تحصیلی سال 97 گفت: ظرفیتی در حدود ۱۰ هزار نفر برای دوره دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است. سال گذشته هم همین تعداد ظرفیت پذیرش داشته ایم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم در سال جدید تغییراتی ایجاد نکنیم.

وی افزود: مشکل ثبت نام درصد عمده ای از افراد در رشته های پزشکی حل شده است و درخواست بخشی دیگر از متقاضیان در کمیسیون مربوطه درحال بررسی است و اگر از نظر رتبه و نمره این نفرات شرایط قابل قبول داشته باشند در مرحله آینده؛ یعنی بهمن ماه پذیرفته خواهند شد.

رهایی ادامه داد: اکثر کسانی که شرایط حضور در دانشگاه را داشته اند وضعیتشان تعیین و تکلیف شده است و به تدریج سند پذیرش آنها صادر خواهد شد. به زودی واجدین شرایط ثبت نام خواهند شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اظهار داشت: دلیل تمدید مهلت ثبت نام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر افزایش رشته ها و واحد های دانشگاهی بود که به تدریج حدود 80 رشته جدید درخواست کردند و برای اینکه حق مردم پایمال نشود تصمیم به تمدید مهلت ثبت نام گرفتیم.

وی تاکید کرد: ان‌شاءالله با مجموعه برنامه ها و تمهیداتی که پیش بینی شده قرار است دانشگاه آزاد اسلامی به انتخاب اول داوطلبان تبدیل شود. برای رسیدن به این هدف برنامه ای جامع از نظر ارتقاء وضعیت و اجرای طرح آمایش و بسیاری از موضوعات کیفی دیگر تهیه شده است.

رهایی در مورد مهلت زمان ثبت نام داوطلبان دوره دکتری تصریح کرد: داوطلبان دوره دکتری دانشگاه آزاد می‌توانند از ششم تا دوازدهم آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران تاریخ انتشار 6 آذر 97، کدخبر: 977783، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
س.ح75
انشالا که اثر گذار باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین