پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۷۰۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: بیش از ۳ هزار نفر در فراخوان جذب دانشگاه آزاد ثبت‌نام کرده‌اند.
شعارسال: علیرضا رهایی اظهار کرد:‌ باتوجه به اهمیت حضور استادان در روند توسعه علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، دانشگاه آزاد اسلامی در قالب فراخوان جذب ۹۷ در نظر دارد حدود یک هزار نفر از نخبگان علمی در ۳ هزار و ۲۰۰ رشته مختلف که ۶۲۰ مورد آن مربوط به گروه پزشکی است، به‌عنوان هیأت علمی جذب کند.

وی افزود: تاکنون حدود ۲ هزار و ۶۹۶ نفر در رشته‌های غیرپزشکی و ۶۴۳ نفر در رشته‌های پزشکی ثبت‌نام کرده‌اند که از این مجموعه، یک هزار و ۷۵۱ نفر مرد و یک هزار و ۵۸۸ نفر زن هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: مهلت ثبت‌نام در فراخوان ۳۰ آبان‌ماه پایان می‌یابد و بعد از آن امکان ویرایش اطلاعات و بازبینی نهایی صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان و فقط برای یکبار از اول آذرماه به‌مدت پنج روز فراهم می‌شود.

رهایی خاطرنشان کرد: داوطلبان علاقه‌مند در صورت تمایل در دو روز باقیمانده می‌توانند با ورود به سایت جذب نسبت به ثبت‌نام و انتقال اطلاعات خود اقدام کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 28 آبان 1397 ، کدخبر: 327111 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
س.ح75
اخه مگه چه فایده ای داره مدرک تحصیلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین