پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۳۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: صادرات ایران به پاکستان در هشت‌ماهه سال ۱۳۹۷ با رشد ۵۹ درصدی همراه بوده است.محمود حاجی یوسفی‌پور با اشاره به ظرفیت بالای بازار پاکستان برای کالاهای ایرانی، گفت: عمده کالاهای صادراتی شامل مواد نفتی و پتروشیمی، خرما، شکلات و بیسکویت، مواد پلاستیکی و ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی بوده است.

شعار سال: رایزن بازرگانی ایران در پاکستان اظهار‌کرد: صادرات ایران به پاکستان طی هشت ماهه سال جاری به رقم ۸۶۰ میلیون دلار رسید که در مقایسه با ۵۳۹ میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

محمود حاجی یوسفی‌پور با اشاره به ظرفیت بالای بازار پاکستان برای کالاهای ایرانی، گفت: عمده کالاهای صادراتی شامل مواد نفتی و پتروشیمی، خرما، شکلات و بیسکویت، مواد پلاستیکی و ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی بوده است.

گفتنی است، طی مدت مذکور واردات ایران از پاکستان نیز با ۷۱ درصد کاهش از ۳۳۲ میلیون دلار به ۱۹۴ میلیون دلار رسیده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد تاریخ انتشار 11آذر 97، کدخبر: 330884، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین