پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۹۱۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان از رشد بی سابقه صادرات ایران به پاکستان خبر داد و گفت: در ۱۰ ماهه اول سال ۱۳۹۷ صادرات کشورمان به پاکستان به صورت بی سابقه‌ای از یک میلیارد دلار فراتر رفت و به یک میلیارد و ۱۹ میلیون دلار رسید.

شعارسال: رایزن بازرگانی ایران در پاکستان از رشد بی سابقه صادرات ایران به پاکستان خبر داد و گفت: در ۱۰ ماهه اول سال ۱۳۹۷ صادرات کشورمان به پاکستان به صورت بی سابقه‌ای از یک میلیارد دلار فراتر رفت و به یک میلیارد و ۱۹ میلیون دلار رسید.

به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، محمود حاجی یوسفی‌پور، اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۶ صادرات ایران به پاکستان ۷۴۱ میلیون دلار بود که با رشد ۴۱ درصدی در همین مدت و در سال جاری به یک میلیارد و ۱۹ میلیون دلار رسید.

وی افزود: این در حالی است که دو کشور با فقدان روابط بانکی و حمل و نقل مستقیم دریایی مواجه هستند که در صورت فراهم کردن زیرساخت‌های تجاری، به ویژه روابط بانکی، می‌توان امیدوار بود که صادرات به کشور پاکستان به ۵ میلیارد دلار نیز افزایش یابد.

رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: در همین مدت با کاهش ۳۱ درصدی واردات از پاکستان نیز مواجه بوده‌ایم که از ۳۶۵ میلیون دلار به ۲۳۶ میلیون دلار رسیده است.

کالاهای صادراتی ایران به پاکستان شامل ماشین‌آلات صنعتی، کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی و مواد پتروشیمی است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:6 اسفند 1397 ، کدخبر: 97120602982،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین