پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۷۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سعی می‌کنیم با ارائه پیشنهادات و تعامل با دولت بودجه دفاعی کشور در سال ۹۸ افزایش پیدا کند.

شعار سال : سید حسین نقوی حسینی با اشاره به مطرح شدن شائبه‌هایی مبنی بر امکان کاهش بودجه دفاعی در لایحه بودجه ۹۸ اظهار داشت: ما هنوز بودجه سال آینده را دریافت نکرده‌ایم اما طبق روال سال‌های گذشته، دولت سعی می‌کند حداقل‌ها را در حوزه دفاعی در نظر گیرد اما متأسفانه دولت در تخصیص بودجه توجه چندانی به افزایش بنیه‌دفاعی کشور ندارد.

وی با اشاره به اینکه البته کمیسیون امنیت ملی مجلس همواره به انحای مختلف این مسئله را جبران می‌کند، افزود: کمیسیون امنیت ملی قطعاً پیشنهاداتی را برای افزایش بودجه دفاعی و تقویت بنیه دفاعی کشور ارائه می‌دهد که اغلب این پیشنهادات در کمیسیون تلفیق به تصویب می‌رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: قطعاً در بررسی بودجه سال آینده، شرایط کشور به ویژه در زمینه دفاعی در نظر گرفته می‌شود و با ارائه پیشنهادات و تعامل با دولت، سعی می‌کنیم بودجه این بخش افزایش پیدا کند.

نقوی حسینی با تأکید بر ضرورت رسیدگی به پرسنل دفاعی کشور خاطرنشان کرد: همچنین بازنشستگان نیروهای مسلح چندین سال است که انتظار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را مطرح می‌کنند که این مسئله علی‌رغم مصوبات سال‌های گذشته مجلس عملیاتی نشده است که این مسئله را هم مورد پیگیری جدی قرار می‌دهیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 14آذر 97، کدخبر: 4475910،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
م.م77
در بحث نظامی واقعا جمهری اسلامی فوق العاده عمل کرده با کمترین امکانات داره بیشرین بهره رو میبره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
م.آ75
دوستان محترم اصلا لازم نیست افزایش بدن فقط به وضع قبل برگردونن افزایش پیش کش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین