پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۱۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از افزایش بودجه دفاعی کشور در سال ۹۸ خبر داد.
شعارسال: سید قاسم جاسمی در تشریح جلسه امروز ( یکشنبه ۱۰ مهر) کمیسیون امنیت گفت: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص موضوع اعتبار و بودجه سال ۹۸ بود که آقای نوبخت به کمیسیون دعوت شدند و توضیحاتی دادند که امیدوارکننده بود که بتوانند بودجه دفاعی سال آینده را نسبت به امسال تقویت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: این افزایش بودجه در بخش‌های مختلف نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، وزارت کشور، وزارت دفاع و وزارتخانه هایی است که مرتبط با کمیسیون امنیت ملی هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که توسط نمایندگان عضو کمیسیون و همچنین ارتباطی که با سازمان برنامه بودجه وجود دارد بتوانیم در سال آینده بودجه‌ای در شأن نیروهای مسلح و وزاتخانه‌هایی که عرض کردم داشته باشیم که مشکلاتشان نسبت به سال های گذشته کمتر شود.

جاسمی در پایان خاطر نشان کرد: امروز در خصوص حادثه تروریستی اهواز جلسه غیر علنی با حضور وزیر اطلاعات، وزیر کشور و بخشی از دوستان نیروهای مسلح تشکیل شد که تعدادی از نمایندگان صحبت کردند و پرونده‌ی این حادثه هنوز مفتوح و در دست بررسی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شفقنا ، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کدخبر: 637801 ، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
باز خوبه که بودجه اینا افزایش پیدا کرد این نشون میده که کمتر به چسب زدن
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ههی حل مشکلاتو بندازین برا اینده و وعده اینده رو به مردم بددین :/ مردم نیاز به اعتماد دارن ن وعده و وعید م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
تو این شرایط افزایش بودجه دفاعی لازمه واقعا و خیلی میتونه به ایجاد امنیت بیشتر کمک کنه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین