پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:حمایت و پشتیبانی دولت و مجلس در حوزه دفاعی از حیث تخصیص اعتبارات است و باید دولت و مجلس در این مسیر هم افزایی داشته باشند.
شعارسال: علیرضا رحیمی در باره وضعیت بودجه دفاعی و امنیتی کشور در سال ۹۸ گفت: با توجه به شرایطی که ایران در عرصه منطقه و بین المللی با آن مواجه است ضرورت دارد که حوزه دفاعی کشور، شرایط مطلوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: برای حفظ امنیت ملی کشور باید بودجه قابل قبولی برای این بخش تخصیص داده شود و در واقع توجه به بودجه دفاعی، هوشمندی در تقویت بخش امنیتی کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: همچنین پروژه هایی در حوزه دفاعی کشور باید تکمیل شود که نیازمند حمایت و پشتیبانی دولت و مجلس از حیث تخصیص اعتبارات است و باید دولت و مجلس در این مسیر هم افزایی داشته باشند.

رحیمی خاطرنشان کرد: قطعاً نمایندگان در کمیسیون تلفیق و همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نسبت به مسائل دفاعی کشور حساسیت لازم را دارند و در زمان بررسی لایحه بودجه سال آینده به این مسئله مهم توجه می کنند.

وی تأکید کرد: همچنین همواره وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بندهایی را جهت الحاق به لایحه بودجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتقال می دهد که مطالبات آنان در زمینه بودجه هم مورد توجه ویژه نمایندگان قرار می گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 15 آذر 1397 ، کدخبر: 4477155 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین