پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس نهم گفت: حل مشکل بیکاری جوانان که به معضلی برای خانواده‌ها مبدل شده و خود عامل مهمی در آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است را خواهانم.

شعارسال: شهلا میرگلوبیات در تذکر شفاهی خطاب به رییس‌جمهور خواستار توجه ویژه به اجرایی شدن قوانین حوزه زنان و خانواده، زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست، کودکان بی‌خانمان و خیابانی و آسیب‌های اجتماعی شد.

وی خواستار تامین آب شرب بهداشتی روستایی در شهرستان‌های ساوه و زرندیه و کل کشور شد و گفت: حمایت از کارگران البته نه در قالب لفظ شعارهای خانه کارگر بلکه حل مشکل قراردادهای سفید امضاء یا 29 روزه کارگرانی که با حداقل دستمزد با شرایط سخت اقتصادی زندگی می‌کنند و فاقد امنیت شغلی هستند را خواستارم.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات صنعتی ساوه و زرندیه، گفت: شهرک‌های صنعتی این دو منطقه با کمتر از 40 درصد ظرفیت واقعی خود کار می‌کنند. عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی یعنی جلوگیری از واردات بی‌رویه و قاچاق که خود موجب حمایت از تولید در بخش صنعت و کشاورزی می‌شود. مبارزه با مفاسد اقتصادی را نمی‌توان در قالب یک شعار یا سامان خلاصه کرد.

وی خواستار رسیدگی به مشکلات معیشتی و حقوق فرهنگیان و بازنشستگان شد و افزود: به دلیل کم آبی شدید، کشاورزی ساوه در شرف نابودی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26اردیبهشت1395، کدخبر: 95022616169: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین