پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
خبرها حکایت از آن دارد که مرتضی عزیزی مدیرعامل هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان این روزها به شدت به دنبال خداحافظی با این سمت است.

شعار سال: این مدیرعامل بازنشسته که تلاش دارد به بهانه قانون منع بکارگیری بازنشستگان در رده های مدیریتی با این سمت خداحافظی کند ظاهرا به دلیل فشارهای نهادهای نظارتی طی ماه های گذشته تلاش دارد تا این میز مدیریتی را ترک کند.

این درحالی است که گفته می‌شود این هلدینگ بیشترین همکاری رابا سامانه نیما داشته اما به دلایل مختلف هر بار مسوولان این هلدینگ به نهادهای نظارتی احضار می‌گردند.

براساس شنیده ها ظاهرا پسر بزرگ این مدیر پتروشیمی پس از سال ها از لندن به ایران بازگشته و با افتتاح کارخانه ای در صنعت پتروشیمی فعال شده که عزیزی تلاش دارد با خروج از این مجموعه به یاری فعالیت اقتصادی فرزندش بشتابد.

برهمین اساس باید به زودی شاهد خداحافظی این مدیرپتروشیمی با هلدینگ نفت و گاز پارسیان باشیم! دراین بین هنوز خبری از جایگزین وی در دسترس نیست که به زودی در صورت اطلاع از این مساله جزئیات آن در "نفتی‌ها" منتشر می‌گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نفتی ها، تاریخ 18 آذر 97، کد مطلب: 4436:www.naftiha.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین