پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
یک مقام مسئول کارگری کشور گفت: نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت از دهم تا بیست و پنجم خردادماه به اجلاس سازمان جهانی کار اعزام می‌شوند.

شعار سال:

غلامرضا عباسی از برگزاری اجلاس سازمان جهانی کار (ILO) در خردادماه امسال خبر داد و گفت: جلسات امسال از ۱۰ تا ۲۵ خرداد ماه معادل ۳۰ مه تا ۱۴ ژوئن ۲۰۱۶ در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار خواهد شد.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران اظهارداشت: گروه ها تقریبا مشخص شده اند و اگر قرار باشد طبق مقررات بین المللی نفرات اعزام شوند باید از جانب کارگران ۹ نماینده، از طرف کارفرمایان ۹ نماینده و از سوی دولت نیز ۱۸ نفر به اجلاس بروند.

عباسی خاطرنشان کرد: در عین حال، احتمالا گروه های کارگری، کارفرمایی و دولت با نفرات کمتری به جلسات امسال سازمان جهانی کار خواهند رفت. سرپرست گروه اعزامی نمایندگان کارگری ایران بیان داشت: آقایان علی بیگی، یاراحمدیان، نیازی، پورموسی، فیروزآبادی خانم مطهر و اینجانب به عنوان سرپرست در اجلاس جدید ILO حضور خواهیم یافت.

وی این مطلب را نیز افزود که نمایندگانی از سوی کارفرمایان و وزارت کار هم در نشست های سازمان جهانی کار در کشور سوئیس حضور می یابند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 اردیبهشت 1395، کد مطلب: www.mehrnews.com3660207


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین