پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۳۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از استقلال و پرسپولیس از تدوین گزارش اولیه پرونده تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا ۲ هفته آینده خبر داد.رئیس هیئت تفحص از پرسپولیس و استقلال با ابراز اینکه طبق محور‌های تفحص، هیئت باید مسائل 10 سال گذشته این دو باشگاه را بررسی کند، ادامه داد: مباحث مالی، عزل و نصب‌ها در این دو باشگاه و نیز دلایل جریمه‌های بین‌المللی این دو باشگاه از جمله مهم‌ترین محور‌های این تفحص است.

شعار سالحجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به روند تفحص این دو باشگاه، گفت: گزارش اولیه هیئت از تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس تا 3 هفته آینده تدوین می‌شود.

وی با "بیان اینکه برای تدوین این گزارش جلساتی را با مسئولان این دو باشگاه برگزار کرده‌ایم"، افزود: در تهیه این گزارش از مستنداتی که دو باشگاه به هیئت ارائه داده‌اند نیز استفاده می‌شود.

رئیس هیئت تفحص از پرسپولیس و استقلال با ابراز اینکه طبق محور‌های تفحص، هیئت باید مسائل 10 سال گذشته این دو باشگاه را بررسی کند، ادامه داد: مباحث مالی، عزل و نصب‌ها در این دو باشگاه و نیز دلایل جریمه‌های بین‌المللی این دو باشگاه از جمله مهم‌ترین محور‌های این تفحص است.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد با اعلام اینکه طبق آئین‌نامه داخلی پارلمان فرصت اولیه برای پرونده‌های تفحص‌ها، 6ماهه است، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم پرونده و مستندات ارجاع‌شده به هیئت و همچنین محورهای متعدد تفحص امکان تمدید زمان تفحص از این دو باشگاه وجود دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 22 آذر 97، کدخبر: 1897593، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
اگر بخواد فساد در این دو باشگاه دولتی رو شه آبرو واسه وزارت نمونه
ناشناس
Netherlands
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
م.م77
باشگاه های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس اگر به سمت خصوصی سازی بره میتونه نفع زیادی برای دولت داره البته در صورت خصوصی شدن نظارت کافی باید بر اون وجود داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین