پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
طبق اصل 44 قانون اساسی سال ها پیش این دو باشگاه باید واگذار می شدند، اما به دلیل موانع متعدد واگذاری ها به نتیجه نرسیده است. اما اگر واگذاری سرخابی ها به نتیجه برسد به مرحله ای از عقلانی شدن در اجرای اصل 44 قانون اساسی رسیده ایم، البته در واگذاری سرخابی ها مسائل مختلفی وجود دارد که باید این حل شوند.

شعارسال: دبیر فراکسیون ورزش و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس معتقد است با واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس فصل جدیدی از اجرای اصل 44 قانون اساسی در کشور ایجاد خواهد شد.

واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اتفاق خوبی است و همه تیم ها باید از حالت دولتی خارج شوند. وزارت ورزش نباید نگران وضعیت دو باشگاه بعد از واگذاری باشد، چرا که سرمایه‌گذار هرگز دوست ندارد سرمایه و اعتبارش نابود شود. بنابراین بهترین عملکرد را خواهد داشت و این دلیل روشنی برای انجام این کار است.

در کنار مطالب فوق فراموش نکنیم طبق اصل 44 قانون اساسی سال ها پیش این دو باشگاه باید واگذار می شدند، اما به دلیل موانع متعدد واگذاری ها به نتیجه نرسیده است. اما اگر واگذاری سرخابی ها به نتیجه برسد به مرحله ای از عقلانی شدن در اجرای اصل 44 قانون اساسی رسیده ایم، البته در واگذاری سرخابی ها مسائل مختلفی وجود دارد که باید این حل شوند.

نکته مهم در حال حاضر این است که خصوصی سازی این دو باشگاه ضرورتی حیاتی است که می تواند راه را برای خصوصی شدن ورزش به معنای واقعی مهیا کند، بی تردیدی ما باشگاه هایی بزرگتر از استقلال و پرسپولیس نداریم و با واگذاری آنها فصل جدیدی از اجرای اصل 44 قانون اساسی در کشور ایجاد خواهد شد و در این برهه حساس از تصمیم سلطانی فر در واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس حمایت می کنیم.

یوناتن بت کلیا

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش ونماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 15مهر 1397 ، کدخبر: 761276،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین