پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
با اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی، رئیس‌جمهور دستور به‌جریان افتادن مجدد پروسه خصوصی‌سازی استقلال و پرسولیس را صادر کرده است.

شعارسال: پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: جدیت سلطانی‌فر و پیگیری‌های مستمر و ادله او برای آقای روحانی موجب شد رییس جمهور برای به‌جریان افتادن مجدد واگذاری استقلال و پرسپولیس موافقت کند.

وی ادامه داد : در مصوبه مرداد سال 94 هیئت وزیران، خصوصی‌سازی این دو باشگاه متوقف شد و با نامه سلطانی‌فر و وزیر وقت اقتصاد و امور دارایی (آقای کرباسیان) لغو این مصوبه به کمیسیون اقتصادی دولت فرستاده شد و پس از تأیید کارشناسان هم‌اکنون در نوبت دستور هیئت وزیران است و تصور می‌کنم ظرف دو هفته آینده لغو این مصوبه به‌تأیید هیئت وزیران برسد و ما مجدداً موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس را با جدیت و با کمک سلطانی‌فر آغاز خواهیم کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30آبان1397 ، کدخبر: 1881338: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
س.ح75
خداروشکر که دیگه از دست وزارت خونه راحت شدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین