پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
عضو شورای شهر گفت: طرح ترافیک جدید به لحاظ اقتصادی به دلیل تاخیر در کنترل معاینه فنی و طرح کاهش نیز در سالی که اجرا شد موفقیت چندانی برای درآمدزایی شهرداری نداشت.فخاری در مورد منع هرگونه پروانه ساخت نیز عنوان کرد: برای اعطای پروانه ساخت باید نیاز‌های پشتیبان، اسکان مجدد و جا به جایی بررسی شود ما باید تامین مسکن اجتماعی را به صورت قاعده در نظر بگیریم و کنترل شده اجرا کنیم و همینطور هجوم ساخت و ساز به بافت فرسوده موجبات بی قاعدگی و همینطور اعیانی سازی را پدید نیاورد.

شعار سال: الهام فخاری دربازه سازوکار طرح ترافیک سال آینده گفت: مواردی که در مورد اطلاع هست مثل ساز و کار‌های ثبت نام طرح ترافیک سال آینده، زمان اجرایی شدن پروانه ساخت و میزان وام را که باید شورا و بخش‌های مرتبط شهرداری جواب بدن، چون مطلع هستند. اما در مورد ارزیابی، در خصوص طرح ترافیک جدید که چنان که در زمان بررسی و تصویب آن مطرح شد، مطالعات طرح ناقص است و ابعاد اجتماعی و زیست محیطی آن بررسی نشده است.

وی ادامه داد: طرح ترافیک جدید به لحاظ اقتصادی به دلیل تاخیر در کنترل معاینه فنی و طرح کاهش نیز در سالی که اجرا شد موفقیت چندانی برای درآمدزایی شهرداری نداشت پس باید بررسی های زیادتری صورت بگیرد.

فخاری در مورد منع هرگونه پروانه ساخت نیز عنوان کرد: برای اعطای پروانه ساخت باید نیاز‌های پشتیبان، اسکان مجدد و جا به جایی بررسی شود ما باید تامین مسکن اجتماعی را به صورت قاعده در نظر بگیریم و کنترل شده اجرا کنیم و همینطور هجوم ساخت و ساز به بافت فرسوده موجبات بی قاعدگی و همینطور اعیانی سازی را پدید نیاورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری دانشجو تاریخ انتشار 23 آذر 97، کدخبر: 731178، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
س.ح75
اخه مگه اصلا طرح ترافیک منبع درامدی که حالا امسال درامد نداسته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین