پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
وریا محمدیان با اشاره به پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر حذف طرح زوج و فرد و افزایش محدوده طرح ترافیک گفت: این طرح در حد گمانه‌زنی مطرح شده و هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.
شعارسال : مدیرکل دفتر حمل و نقل وزارت کشور با اشاره به پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر حذف طرح زوج و فرد و افزایش محدوده طرح ترافیک گفت: این طرح در حد گمانه‌زنی مطرح است.
پوریا محمدیان با اشاره به پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر حذف طرح زوج و فرد و افزایش محدوده طرح ترافیک گفت: این طرح در حد گمانه‌زنی مطرح شده و هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.
مدیر دفتر حمل و نقل وزارت کشور افزود: آقای پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اخیراً موضوعی را مطرح کرد مبنی بر اینکه محدوده طرح زوج و فرد شهر تهران حذف شده و این محدوده عملاً به‌عنوان محدوده طرح ترافیک شناخته شود.
دبیر شورای‌عالی ترافیک شهرهای کشور ادامه داد: ما در ۳۰ کیلومتر هسته مرکزی شهر تهران طرح ترافیک و در ۸۰ کیلومتر هسته مرکزی شهر طرح زوج و فرد را داریم  و اکنون درخواست شهرداری تهران این است که طرح ترافیک به‌جای ۳۰ کیلومتر، ۸۰ کیلومتر گسترش یابد.
وی افزود: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه آیا این طرح می‌تواند در جهت بهبود ترافیک و آلودگی هوای تهران گام بردارد ارائه نشده است.
محمدیان با بیان اینکه چنین طرحی باید یا در شورای ترافیک شهر تهران و یا در شورای‌عالی ترافیک شهرهای کشور توسط شهردار تهران مطرح شود، گفت: تاکنون چنین طرحی به مراکز تصمیم‌گیری ارائه نشده و تنها به‌صورت خام مطرح است، بنابراین نمی‌توان هیچ اظهار نظری کرد.

شعارسال، بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 27 آذر 1397، کدخبر:345123،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین