پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
فریدون بابایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل در استانداری اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده در ماه های آینده بیش از دو هزار شغل برای جوانان بیکار شهرستان خلخال فراهم می شود.

شعار سال: فریدون بابایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل در استانداری اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده در ماه های آینده بیش از دو هزار شغل برای جوانان بیکار شهرستان خلخال فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماه گذشته سال جاری برای ۹۵۳ نفر در شهرستان خلخال اشتغال آفرینی شده است، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده تا سه ماه آینده شاهد افزایش اشتغال آفرینی بیشتری در سطح شهرستان خلخال داشته باشیم.

فرماندار خلخال از کاهش هفت درصدی طلاق در این شهرستان خبردادوافزود: با برپایی کلاس های مختلف آموزشی، پیشگیری از طلاق، آگاه سازی و کلاس های مشاوره ای در سال ۹۷ شاهد افزایش پنج درصدی ازدواج در این شهرستان شده ایمبابایی با بیان اینکه با پایش و شناسایی ۱۱۵ معتاد تمامی این معتادان و بیماران اعتیاد سم زدایی و به آغوش خانواده بازگشته اند تصریح کرد: برای کاهش آمار اعتیاد کلاس های آموزشی و پیشگیری و شناخت از انواع موادهای مخدر و اعتیادآور در بین جوانان برگزارشده است.

فرماندار خلخال روستای لرد را از جمله روستاهای ازدواج زودرس در این شهرستان دانست و افزود: باتوجه به اینکه بیشترین آمار طلاق را نیز در این روستا شاهد هستیم که برای مقابله با این آسیب های اجتماعی روستای لرد برنامه ها و کلاس های آموزشی و پیشگیری مختلفی در نظر گرفته شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری سبلان ما، تاریخ انتشار 24 آذر 97، کد مطلب: 79322، www.sabalaneh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین