پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای برگرداندن خاوری به کشورمان با اینترپل همکاری داریم و به نظر می‌رسد این کار به‌راحتی انجام شدنی است.

شعارسال: سردار حسین اشتری در اردبیل در جمع خبرنگاران بعد از پایان معارفه فرمانده نیروی انتظامی اردبیل اظهار کرد: ما در شناسایی مجرمان با پلیس اینترپل همکاری داریم و با توجه به اینکه این همکاری‌ها به صورت مناسب در موضوعات انجام می‌شود انتظار این است تا با همکاری دولت کانادا بتوانیم خاوری را به کشور بازگردانده و زمینه تحویل او را به مراجع قضایی فراهم کنیم.

وی گفت: ما حتی محل حضور و سکونت او را شناسایی کردیم و با پلیس اینترپل همکاری نزدیک داریم و امیدواریم مانند سایر مجرمان فراری که اینترپل در بازگرداندن آنها مشارکت می‌کند در این مسئله نیز همکاری نزدیکی را با پلیس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

پلیس در کشف و پیشگیری از وقوع جرم پیشتاز است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به هدف خود از سفر به اردبیل و دیدار با علما، مسؤولان و همکاران نیروی انتظامی گفت: در کنار این دیدارها تودیع و معارفه فرماندهان جدید نیروی انتظامی انجام شد که قطعا این جابه‌جایی نیروها طبیعی است.

اشتری ضرورت همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس و ارتقای مشارکت در این زمینه را یادآور شد و گفت: ما در بسیاری از موارد شاهد کاهش جرایم بودیم که یکی از این زمینه‌ها کاهش جرایم اینترنتی و رایانه‌ای بوده است.

وی از افزایش کشفیات به ویژه پیشگیری از وقوع جرم با همکاری مراجع قضایی خبر داد و افزود: نیروی انتظامی در این زمینه پیشقدم است.

گشت ارشاد با قوت ادامه پیدا می‌کند

وی در مورد اجرای گشت ارشاد پلیس برای ارتقای امنیت جامعه بیان کرد: در قالب این طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان و مزاحمان نوامیس مردم مورد هدف هستند که قطعا با آنها برخورد می‌شود.

اشتری بیان کرد: در سایه اجرای چنین طرح‌هایی است که ما امروز در آرامش و امنیت کامل هستیم و پلیس در اجرای طرح گشت ارشاد با توان مضاعف در صحنه است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاريخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395، کد خبر: 106155، www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین