پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۷۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: متاسفانه دولت از ماه‌ها پیش وعده اجرایSPV از سوی کشورهای اروپایی را داده است اما نگرانیم که این وعده‌ها به چند سال آینده کشیده شود.

شعارسال:رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: متاسفانه دولت از ماه‌ها پیش وعده اجرایSPV از سوی کشورهای اروپایی را داده است اما نگرانیم که این وعده‌ها به چند سال آینده کشیده شود.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای سازوکار مالی اروپا، اظهارداشت: هنوز اتفاق خاصی از سوی کشورهای اروپایی برای اجرای SPV نیفتاده است و خبر جدیدی هم در این باره وجود ندارد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با انتقاد از تعلل اروپایی‌ها در اجرای ساز و کار مالی ویژه خود پس از خروج آمریکا از برجام، گفت: بارها دولت وعده داده که ظرف چند هفته آینده سازوکار جدید مالی اروپا عملیاتی می‌شود اما وعده‌های چند هفته‌ای دولت برای اجرایSPV از چند ماه هم گذشته و ما نگران هستیم که این وعده ها به چند سال آینده کشیده شود!

وی تأکید کرد: درخواست ما از وزارت امور خارجه این است که در این امر تسریع کند و از کشورهای اروپایی بخواهد هرچه سریع‌تر این موضوع را نهایی و عملیاتی کنند.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار30 آذر 97، کدخبر: 4489893 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین