پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۷۷۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
خبرگزاری رویترز ادعا کرد شرکت ملی نفت چین قصد دارد تا از بیم تحریم‌های آمریکا، زیرمجموعه بانکی خود را از انجام مراودات مالی با ایران منع کند.بانک "کونلون" چین که اصلی ترین کانال تجاری برای مبادلات پولی میان ایران و چین در زمان تحریم های آمریکا علیه تهران بوده است، عمدتا تحت مالکیت زیرمجموعه بازرگانی شرکت ملی نفت چین، یعنی شرکت "سرمایه CNPC" است.

شعار سال: رویترز روز جمعه در گزارشی به نقل از دو فرد آگاه اعلام کرد که شرکت ملی نفت چین (CNPC) ممکن است واحدهای بانکی خود را از ارائه خدمات مالی مرتبط با ایران منع کند.

بانک "کونلون" چین که اصلی ترین کانال تجاری برای مبادلات پولی میان ایران و چین در زمان تحریم های آمریکا علیه تهران بوده است، عمدتا تحت مالکیت زیرمجموعه بازرگانی شرکت ملی نفت چین، یعنی شرکت "سرمایه CNPC" است.

اکنون با افزایش فشار آمریکا به موسسات بین المللی برای قطع همکاری تجاری با ایران، شرکت ملی نفت چین مراودات بانکی با ایران را به منزله عاملی بازدارنده برای دیگر فعالیت های معمول خود، از قبیل خدمات مالی و پوشش های بیمه ای تلقی می کند.

بانک مرکزی ایران یک حساب در بانک کونلون دارد که شرکت های نفتی چین سالانه حدود 18 میلیارد دلار برای واردات نفت از ایران به این حساب واریز می کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 30آذر97، کدخبر: 1904324، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین