پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۷۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
باشگاه پرسپولیس با وجود نامه نگاری در خصوص دریافت پاداش نایب قهرمانی‌اش در آسیا، هنوز در این خصوص دچار مشکل است.باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تاکنون شش مرتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه نامه نگاری کرده است. از سویی با مسئول بخش مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تماس تلفنی صورت گرفته است. پرسپولیسی‌ها در این خصوص موضوع تحریم‌های مالی و بانکی کشورمان و مشکلات انتقال ارز را مطرح کرده‌اند، اما هنوز این پاداش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت نشده است.

شعار سال: باشگاه پرسپولیس برای دریافت پاداش نایب قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا از AFC به دلیل مشکلات انتقال ارز به کشور، با مشکلاتی مواجه شده است. با این حال پرسپولیسی‌ها پس از برگزاری دیدار فینال چند باری در این خصوص با نامه نگاری و تماس‌های تلفنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا سعی در رفع این مشکل داشته‌اند.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تاکنون شش مرتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه نامه نگاری کرده است. از سویی با مسئول بخش مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تماس تلفنی صورت گرفته است. پرسپولیسی‌ها در این خصوص موضوع تحریم‌های مالی و بانکی کشورمان و مشکلات انتقال ارز را مطرح کرده‌اند، اما هنوز این پاداش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت نشده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر این مشکل است تا بتواند پاداش نایب قهرمانی‌اش را از طریق قانونی دریافت کند. مشکلی که فدراسیون فوتبال هم برای دریافت پاداش‌های خود از فیفا دچار آن شده و به دنبال راهی برای انتقال این پول است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 7دی 97، کدخبر: 1909479، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
ما به تحریم ها عادت کردیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
اقای روحانی مچکریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین