پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
دونالد ترامپ در حساب کاربری خود در توئیتر بار دیگر نسبت به عدم تصویب بودجه ۵,۷ میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک انتقاد کرد
شعارسال:دونالد ترامپ در حساب کاربری خود در توئیتر بار دیگر نسبت به عدم تصویب بودجه ۵,۷ میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک انتقاد کرد.

وی در توئیتر خود نوشت: اگر کارشکنی‌های دموکرات‌ها برای عدم تصویب بودجه پیشنهادی من برای ساخت دیوار مرزی ادامه پیدا کند و قوانین مربوط به مهاجرت تغییر پیدا نکند، دستور خواهد داد مرزهای جنوبی با مکزیک را به‌طور کامل مسدود کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت دیگری افزود: آمریکا میلیاردها دلار از قبال تجارت (۷۵ میلیارد دلار) با مکزیک در قالب قرارداد نفتا از دست می‌دهد و بستن مرزها می‌تواند خیلی به نفع اقتصاد ما باشد. یا دیوار ساخته خواهد شد یا مرزها بسته می‌شود.

ترامپ در یادداشتی دیگر تصریح کرد: بسته شدن مرزهای آمریکا با مکزیک باعث بازگشت صنعت خودروسازی کشورمان به جایگاهی که لیاقتش را دارد می‌شود. ما باید به وضعیت پیش از نفتا بازگردیم که در پی آن کارخانه‌ها و هزاران شغل به‌صورت احمقانه‌ای به مکزیک فرستاده شد. ما یا دیوار را خواهیم ساخت و یا مرزها را خواهیم بست.

در پی عدم تصویب بودجه پیشنهادی ترامپ برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک، دولت آمریکا به حالت تعطیل درآمده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار7دی 97، کدخبر: 347827،www. ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
واقعا در چه دوره زندگی میکنه که فکر میکنه با دیوار کشیدن مشکلاتش حل میشه؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین