پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی مدعی شد، ادعای همدستی با روسیه بزرگترین ادعای دروغین تاریخ سیاسی آمریکاست و فقط هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها همدست روس‌ها بودند.
شعار سال: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی مدعی شد، ادعای همدستی با روسیه بزرگترین ادعای دروغین تاریخ سیاسی آمریکاست و فقط هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها همدست روس‌ها بودند.

ترامپ: فقط هیلاری و دمکرات‌ها همدست روس‌ها بوده اند، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی مدعی شد: «فقط هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها همدست روس‌ها بودند.»

ترامپ نوشت: «کیمبرلی اِستراسِل از وال استریت ژورنال می‌گوید که هیچگونه شواهدی برای اثبات همدستی ادعایی با روسیه به دست نیامده است! ادعای همدستی با روسیه بزرگترین ادعای دروغین تاریخ سیاسی آمریکاست. فقط هیلاری و دموکرات‌ها با روس‌ها همدست بودند.»

ترامپ همچینین در صفحه توییتر خود با اشاره به اظهارات جسی واترز مجری فاکس نیوز نوشت: «اکنون مشخص شده است که وزارت دادگستری و پلیس فدرال آمریکا در دوره ریاست جمهوری اوباما در تحقیقات درباره هیلاری تخلف کرده اند و فشار‌های زیادی به ترامپ وارد کرده اند و اکنون به نظر می‌رسد این فشار‌ها به روشی غیرقانونی و فریبکارانه جریان دارد. حقیقت اکنون مشخص شده است. کل این فریبکاری برملا شده است.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 9 دی 1397، کدخبر: 6779183 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین