پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۸۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
محمد اسلامی جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سیستان و سیستان و بلوچستان گفت: نقشه راه توسعه استان ظرف دو ماه تهیه شود.

شعار سال: محمد اسلامی جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری سومین نشست اقتصاد مقاومتی این استان در وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست امروز با مروری بر مصوبات جلسات قبلی مشخص شده که ۸۰ درصد مصوبات اجرایی شده و بیشتر آن‌ها از ردیف اعتباری برخوردار هستند.

وی افزود: در دوره جدید، ۱۶ محرک اقتصادی برگرفته از استعداد و ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان معرفی و در دستور کار قرار گرفت. البته ممکن است محورهای جدیدی به آن اضافه شود.

اسلامی بیان داشت: در این جلسه مصوب شد، نقشه راه توسعه استان سیستان و بلوچستان به همراه دفترچه های محرک‌های اقتصادی ظرف دوماه تهیه شود تا برای معرفی جاذبه‌های سرمایه‌گذاری استان در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه مندان قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در حال تلاش برای تخصیص منابع لازم جهت تکمیل طرح های زیربنایی، ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل و تاسیسات استان سیستان هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت راه و شهرسازی، تاریخ انتشار 6 دی 97، کد مطلب: 62822، www.news.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین