پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
وزیر راه و شهرسازی گفت: در بازآفرینی شهری باید سراغ کارهای مرتبط برویم و آن این است که زندگی و فعالیت را رونق دهیم و خانه های ناپایدار را تعیین تکلیف کنیم.

شعارسال: محمد اسلامی امشب در مراسم شورای اداری سیستان و بلوچستان در استانداری اظهار کرد: همه مشکلاتی که در جلسه امشب مطرح شد حکایت از این دارد که برای پیشبرد برنامه های توسعه و اقتصاد استان دارای فکر و اندیشه هستیم و برنامه داریم و این بسیار مهم است که برنامه محور باشیم.

وی با اشاره به ایجاد هم‌افزایی گفت: باید اولویت ها را رعایت کنیم در این ارتباط نکته مهم در ستاد اقتصاد مقاومتی استان این است که محرک‌های اقتصادی استان را شناسایی کنیم که محرک های اقتصاد در استان و شهرستان های استان تعیین کننده هستند.

وی گفت: برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی دولت محور نیست و مردم محور است اقتصاد مقاومتی محور آن بخش خصوصی و دستگاه های اداری تسهیل گر و حمایت کننده هستند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید فرصت ها و شرایط جدیدی برای پیشرفت سیستان و بلوچستان خلق کنیم.

این مسؤول ادامه داد: در محور اقتصاد مقاومتی ترانزیت و حمل و نقل یکی از مباحث اساسی است همچنین پشتیبانی از برنامه‌های توسعه ای و محوری بسیار با اهمیت است که باید به آن بپردازیم.

وی با اشاره به پدیده حاشیه‌نشینی در این استان نیز گفت:در این استان آسیب‌های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی بسیار فراوان است که باید به‌گونه ای قاطع مهار شود.

اسلامی بیان کرد: مهمترین تصمیم اتخاذ شده این است که بنیاد مسکن را ماموریت داده ایم برای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین استان مستقر شود.

وی تصریح کرد: پروژه راه آهن پیشرفت بسیار خوبی دارد قطعه جدید هم با همت مسولین و پیمانکار دنبال می شود تا زابل و ملیک را به خط آهن سراسری متصل کنیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاریفارس ، تاریخ انتشار :18 بهمن 97، کدخبر:13971118000926 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
اصلا باید در بافت فرسوده ساخت و سازی انجام شود که بررسی ام شود؟ همین ساخت های غیراصولیه که باعث به وجود اومدن مصیبت میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین