پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت سواحل مکران گفت: طرح جامع سواحل مکران در قالب 12 محور و 38 محرک اقتصادی تدوین شده است که با اجرایی شدن آنها چهره این استان تا 10 سال آینده متفاوت خواهد شد.

شعارسال: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت سواحل مکران گفت: طرح جامع سواحل مکران در قالب 12 محور و 38 محرک اقتصادی تدوین شده است که با اجرایی شدن آنها چهره این استان تا 10 سال آینده متفاوت خواهد شد.

 ‌محمد اسلامی در نشست بررسی مشکلات و مسائل سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت ساخت راه آهن زاهدان - چابهار افزود: این طرح مهم زیربنایی استان نیز در قالب 8 قطعه در حال انجام است که برای آن سه سال زمان پیش بینی شده است.

وزیر راه در ادامه بیان کرد: از آنجایی که منابع به اندازه ای نیست که طرح ها را در این استان شتاب دهیم‌؛ سعی می کنیم منابع متنوعی به استان اختصاص دهیم که تحرکی در پیشرفت طرح ها به وجود آورد.

وی گفت: هم اینک 10 هزار میلیارد تومان طرح توسط این وزارتخانه در استان سیستان و بلوچستان درحال اجراست‌.

اسلامی با اشاره به حادثه خیز بودن جاده های سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت مساله راه در این استان مناقصه بزرگراه زاهدان - خاش برگزار شده است‌.

وزیر راه و شهرسازی گفت: دو هفته قبل اعلام کردم که از چابهار تا زاهدان در نقاط پر خطر کار جهادی انجام شود تا حوادث جاده ای کاهش یابد.

وی افزود: برای این طرح مهم چهار هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است که امیدواریم بتوانیم با جذب سرمایه‌گذار به آن سرعت بخشیم‌.

وی گفت: مشکل باند دوم فرودگاه زاهدان نیز بزودی برطرف می شود و این باند تا دهه فجر مشکلی نخواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مشکل حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان گفت: حاشیه نشینی در شهرستان‌های زاهدان و چابهار از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

اسلامی افزود: برای طرح باز آفرینی شهری و رفع مشکل حاشیه نشینی در این استان به بنیاد مسکن ابلاغ لازم داده شده است‌.

وی گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان هفته گذشته تشکیل شده که در آن برای رفع مشکلات این استان 16 محور مصوب شده است که بزودی در دستور کار قرار می گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:12 دی 1397 ، کدخبر:97101206260 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین