پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۱۷۹۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹
دو روز پیش بود که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به تالمات و انتقادات متعدد نسبت به مدیریت ضعیف این دانشگاه که منجر به کشته شدن 10 دانشجو شد، گفت : از روز شنبه اتوبوس‌های نو جایگزین اتوبوس های فرسوده واحد علوم تحقیقات می شوند ، وعده ای که تا لحظه مخابره خبر محقق نشد .

شعارسال: براساس مشاهدات خبرنگار در محل دانشگاه علوم تحقیقات با وجودی که روابط عمومی این دانشگاه از جایگزینی خودروهای جدید به ناوگان حمل و نقل داخلی این واحد خبر داده بود اما اتوبوسی جدید وارد این دانشگاه نشده است .

سه شنبه گذشته بود که در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم تحقیقات داخل محوطه این دانشگاه ، تعداد 8 دانشجو، پدر یکی از آنها و راننده اتوبوس جان خود را از دست دادند ، 26 دانشجوی دیگر نیز مصدوم شدند .

طبق اظهارات عنوان شده ، ناوگان جدید علوم و تحقیقات با پیمانکار جدید و 50 اتوبوس در این واحد دانشگاهی آغاز به کار کرده است اما امروز خبری از این اتوبوس ها نبود .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 8دی1397 ، کدخبر: 83151258: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
این اتفاق هم چند وقت دیگه فراموش میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین